Kundansvarig

Fresh Home AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fresh Home AB i Sundbyberg

Som kundansarig ansvarar Du för bokning av jobb,
tidrapportering,
löneunderlag till anställda,
notering av anställdas arbetstider,
anställningsavtal,
avbokningar ifrån kunder,
anställdas schema mm enligt arbetsinstruktioner samt överenskommelse med din närmsta chef.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kontorsarbete från ett serviceinriktat företag.
För den kund administrativa delen är det viktigt att du är insatt i rutinerna kring bokföring, lönekörning, avtal, indexreglering och städsystem.
Erfarenhet av TimeWave eller liknande administrativa system är en stor fördel.
Språk - svenska, engelska, polska, ukrainska.
Skicka din ansökan via e-post info@freshhome.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-12
E-post: info@freshhome.se

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Fresh Home AB (org.nr 559141-3744)
Franstorpsvägen 9 (visa karta)
172 66  SUNDBYBERG

Jobbnummer
7646250

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fresh Home AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fresh Home AB: