Kundansvarig

Skillio Sweden AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skillio Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Om AB Omsorgscompagniet i Norden:
OmsorgsCompagniet har funnits sedan 2003. Vi erbjuder dig som kund "Omsorg med Omtanke" och ger dig "det lilla extra". Vår verksamhet omfattar personlig assistans, boenden och boendestöd. Vi utför också avlösning och ledsagning. Vi har idag ca 960 anställda.

Kundansvarig

Vi söker en medarbetare som är stresstålig och van vid att prioritera i sitt arbete. I det dagliga arbetet kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel. Exempelvis efter samtal med handläggare och kunder vilket kräver en organiserad och väl strukturerad kundansvarig som har för vana att göra adekvata prioriteringar. För att lyckas i rollen som kundansvarig bör Du vara lugn och ha ett långtidsperspektiv vid lösandet av brådskande arbetsuppgifter.
Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga och sätter kunden i fokus.

Nu söker vi ytterligare en kundansvarig till vårt team i söder och till vårt kontor i Göteborg!
Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet.
Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs.

För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration, schemaläggning i Tidvis eller motsvarande program samt har en god social förmåga.

För denna tjänst krävs:
3 års arbetslivserfarenhet.

Kunskap inom:
Dokumentation
Arbetsledning

Språk:
Svenska: Flytande i tal och flytande i skrift
Engelska: Grundläggande yrkeskunskap i tal och grundläggande yrkeskunskap i skrift

Det är meriterande med erfarenhet inom: Stödpedagogik

För att söka tjänsten registrerar du dig på Uska.se.
Uska hjälper undersköterskor, vårdbiträden, personliga assistenter och arbetsgivare att hitta varandra på bara minuter. Enkelt, smart och tryggt.

Varaktighet, arbetstid
Anställningsform: Tillsvidareanställning(100%), Arbetstider: Dag. Tjänsten börjar 2020-01-01

Publiceringsdatum
2019-11-08

Ersättning

Förmåner: Friskvårdsbidrag, Kollektivavtal, Liten organisation med snabba beslutsvägar, Kontinuerlig kompetensutveckling

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Skillio Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ch4m8l".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Skillio Sweden AB (org.nr 559090-3570), https://uska.se/lediga-jobb/ch4m8l

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
AB Omsorgscompagniet i Norden

Jobbnummer
4948320

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skillio Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skillio Sweden AB: