Kundansvarig

Nordica Assistans / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordica Assistans i Örebro, Hallsberg, Kristinehamn, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag ca 700 medarbetare runt om i landet - från Malmö i söder till Luleå i norr. Nordica Assistans är ett ungt och expansivt bolag med stora möjligheter till personlig utveckling.


ARABISKTALANDE KUNDANSVARIG TILL UNGT BOLAG

Söker du en utmanande tjänst där du verkligen får chansen göra en insats i människors liv liksom värdesätter eget ansvar och självständigt arbete, är det här jobbet för dig. Hos oss får du en arbetsplats som präglas av familjär känsla, stort driv och kompetenta kollegor.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu en till kundansvarig till vårt kontor i Örebro. Här kommer du att jobba tillsammans med 20 kollegor - löneadministratörer, jurister, ekonomer och andra kundansvariga. Du kommer till en prestigelös arbetsplats med ett stort personligt engagemang i frågorna vi arbetar med. Men det är också viktigt att ha kul i vardagen, därför lunchtränar vi tillsammans, umgås utanför arbetet eller ses på en spontan after work.

Publiceringsdatum
2017-11-20

Arbetsuppgifter
I din roll kommer du främst att ha ett helhetsansvar för dina kunder och assistentgrupper. Du kommer att ha mycket direktkontakt med brukare, anhöriga, assistenter och myndigheter, både via telefon men också tjänsteresor med övernattning. För att du ska ha rätt förutsättningar att komma in i arbetet och lyckas i din roll kommer du dels få en bra introduktion, dessutom finns dina kollegor alltid tillgängliga för att diskutera och fråga om hjälp.

Tjänsten passar dig som tycker om att ta ansvar, vara lite som spindeln i nätet och brinner för att skapa en god relation och assistans för våra kunder. Här har du chansen att komma in på en arbetsplats där du omgående kan göra en insats i människors liv och ansvara för ett väldigt viktigt arbete i ett större lag. Samtidigt kan du förvänta dig kollegor som alltid ställer upp och hjälper till om du kör fast.

VI SÖKER DIG SOM

För denna tjänst ser vi gärna att du tidigare haft erfarenhet av arbetsledning eller liknande. Branschkunskap är ett plus, men inget krav. Vi tror att du har god allmän datavana och har inga problem med att hantera olika administrativa system. Förutom svenska är det ett krav att du behärska arabiska i tal utan hinder då en stor del av dina kunder kommer att vara arabisktalande. Du ska även tycka om att ha många bollar i luften och kunna strukturera ditt arbete med god planering. Vi ser mycket till dina personliga egenskaper.

INFORMATION OM NORDICA ASSISTANS

Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans. I företaget finns idag över 500 medarbetare runt om i landet - från Malmö i Skåne till Luleå i Norrbotten. Nordica Assistans är ett ungt och expansivt bolag med stora möjligheter till personlig utveckling.

Tjänsten är på 100 % och beräknas påbörja enligt överenskommelse, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Var god ange annonsens rubrik eller ID i din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nordica Assistans

Adress
Nordica Assistans
Drakenbergsgatan 1C
70219 Örebro

Kontorsadress
Drakenbergsgatan 1C

Jobbnummer
3812056

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordica Assistans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordica Assistans: