Kundansvarig

Kalix / Butikssäljarjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kalix i Kalix, Haparanda, Stockholm, Nacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-08-18

Om företaget
Vi är ett svarstjänstföretag som erbjuder allt från enklare svarstjänster till telefonist med full växelbordsfunktion.

Med vår svarstjänst får kunderna hjälp att hantera sina telefonsamtal, dygnet runt, året runt. I tillägg kan vi även agera kundtjänst, och hantera ärenden direkt. Tjänsterna levereras på alla nordiska språk samt engelska. Kunderna är små och stora företag samt myndigheter och organisationer. Kalix Tele24 grundades 1992 och har 150 anställda i Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Kalix och vi har dessutom kontor i Haparanda och Stockholm.

Tjänsten

Som Kundansvarig (Service Manager) på Kalix Tele24 ansvarar du självständigt för planering och genomförande av kontinuerligt relationsarbete med tilldelade kunder. Du medverkar också i leveransprojekt som delprojektledare och ansvarig för kundens registeruppbyggnad, informationsinhämtning och datakvalitetssäkring. Placeringsort är Kalix och det förkommer en del resor i tjänsten.



Din bakgrund

- Du har jobbat som Kundansvarig/Service Manager eller likvärdigt tidigare, gärna inom något av följande områden: Telecom, Contact Center eller Kundservice.
- Du har erfarenhet och en naturlig förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer samt utveckla affären hos befintliga kunder.
- Du har erfarenhet av att jobba med komplexa processer och projekt tillsammans med dina kollegor.
- Du är kommunikativ, vågar tänka nytt och ser möjligheter till utveckling.



Profil
- Du inger förtroende, har ett stort affärssinne, är van att jobba självständigt och har ett strukturerat arbetssätt.
- Du vet att en ordentligt genomförd behovsanalys tillsammans med kunden är grunden till ett långsiktigt och gott samarbete.
- Du är en teamspelare och bra på att skapa långsiktiga relationer med både kunder, partners och kollegor.
- Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska, har du kunskap i något övrigt nordiskt språk är det meriterande.
- Du har goda kunskaper inom Microsoft Office och du har B-körkort.



Vi erbjuder

Kalix Tele24 står inför en spännande expansiv fas och söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en platt organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt i tak. Vår kultur präglas av service, säljdriv, framåtanda och samarbete - vi har roligt och trivs tillsammans!



Urval kan komma att ske löpande, så var vänlig och skicka in din intresseanmälan omgående.





Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-03
Ange följande referens när du ansöker: 2017/25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Henna Vaalto, Kundservicechef 070-619 00 44

Företag
Kalix

Adress
Kalix
Allèvägen 7
95227 Kalix

Kontorsadress
Allèvägen 7

Jobbnummer
3649254

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kalix

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kalix: