Kundansvarig

Tidynu! / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tidynu! i Stockholm

Vill du ha ett arbete där du får utvecklas, pushas, vara delaktig och engagerad? Tycker du att det är viktigt att leverera hög kvalité och vill ha ett arbete där du gör skillnad? Är ett entreprenöriellt företagsklimat något som tilltalar dig? Om du svarat ja på dessa frågor passar du in hos oss. Vi tar gärna in nyexaminerade, hungriga personer som vill komma ut i livets skola. Så länge dina värderingar stämmer överens med våra och hjärtat är på rätt ställe finns det ingenting som vi inte kan lära dig.

Ditt övergripande ansvar som kundansvarig är kundkontakt, bokning och schemaläggning. Du kommer hålla kontakten med kunderna, matcha deras önskemål med våra städares scheman och följa upp att städningen håller en bra kvalitet. Du kommer med andra ord att jobba mycket med människor så det är något du borde brinna för och inte vara rädd att ta diskussioner om det behövs. På sikt finns stora möjligheter till nya uppgifter, såsom exempelvis rekrytering och personalansvar.

Vi söker:

• Dig som kan hålla många bollar i luften, det vill säga inte glömmer bort att ringa kunder, skicka information etc.
• Dig som är ansvarstagande och kan be om ursäkt ifall något går fel på ett sätt som känns genuint och ärligt.
• Dig som är energisk och trevlig mot kunderna men samtidigt inger ett stort förtroende, du är bra på att sätta rätt förväntningar och är ständigt tillmötesgående och serviceinriktad.
• Dig som sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare.
• Dig som tar initiativ, fattar beslut, kommer med idéer och tar ansvar för det man har på sitt bord.
• Dig som har förståelse för hur det är att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag och är bekväm med snabba vändningar och att saker förändras hela tiden.

Tidigare erfarenheter av liknande arbete är naturligtvis ett plus men inget måste då vi kollar mer på dina personliga egenskaper och värderingar. Vi jobbar mycket för jämställdhet och ser gärna manliga sökande.

Tidynu! är ett hemstädningsbolag med verksamhet i Stockholm och Uppsala. Företaget grundades 2016 och är systerbolag med Nannynu! som idag är störst inom barnpassning i Sverige. Genom entreprenörsanda, engagemang och en passion för att leverera hög kvalité hjälper företagen massor av människor till ett bättre liv. Vi jobbar mot höga mål, tror på att befordra inifrån och lägger därför stor vikt på att utveckla våra medarbetare. Vi är glada och stolta över att skapa bättre livskvalitet för våra kunder. Sedan april 2017 ingår även Nannyakuten i koncernen och alla tre företag delar kontor på Jungfrugatan på Östermalm i Stockholm. Kontoret genomsyras av hög energi samt en drivkraft att prova nya saker för att ständigt utvecklas.

Tidynu!:s mål är att vara ett hållbart städföretag i världsklass där vi utvecklar och berikar människors liv och genom detta skapar ett bättre samhälle.

Varaktighet, arbetstid
Anställningen påbörjas den 1 augusti.

Publiceringsdatum
2017-06-09

Ersättning
Fast lön 25 000 kr per månad.
Förmåner som t ex mobil, bärbar dator, sportbidrag, friskvårdstimme etc.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-01
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig

Kontakt
Therese Kungberg info@tidy.nu 010-160 02 00

Företag
Tidynu!

Adress
Tidynu!
Jungfrugatan 35
11444 Stockholm

Kontorsadress
Jungfrugatan 35

Jobbnummer
3548392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tidynu!

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tidynu!: