Kundansvarig
Assistansia AB / Administratörsjobb / Vaggeryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Vaggeryd,
Gnosjö,
Aneby,
Jönköping,
Sävsjö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistansia AB i Vaggeryd,
Jönköping,
Sävsjö,
Värnamo,
Nässjö eller i
hela Sverige Assistansia ingår i Humana som är Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet och med ca 5000 hel/deltidsanställda. Humana arbetar med personlig assistans för individer med funktionsnedsättningar. Utgångspunkten för vårt arbete är att alla människor har rätt till ett bra liv. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete. Vi sätter människan i centrum, inte funktionsnedsättningen.
Assistansia söker ytterligare en medarbetare med känsla för service och intresse för att arbeta med människor till vårt kontor i Vaggeryd.
Som kundansvarig är din uppgift att samordna personlig assistans för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Dagliga arbetsmoment är bemanning, schemaläggning, coaching av arbetsgrupper och att svara på frågor som rör assistansersättning. Även rekrytering och anställning av personliga assistenter är återkommande uppgifter. Du arbetar gentemot Försäkringskassor, Kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och även lyhörd samt att du är skicklig på att skapa långsiktiga relationer.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi söker dig som vill arbeta operativt med personalfrågor i kombination med kundservice. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående.
Urval sker löpande, sista ansökningsdag är den 28 oktober. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.
Publiceringsdatum2011-10-11Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Davidsson, Rekryteringsassistent, .
FöretagAssistansia AB
AdressAssistansia AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 1051680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.