Kundansvarig

Assistansia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistansia AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Assistansia ingår i Humana som är Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet och med ca 5000 hel/deltidsanställda. Humana arbetar med personlig assistans för individer med funktionsnedsättningar. Utgångspunkten för vårt arbete är att alla människor har rätt till ett bra liv. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete. Vi sätter människan i centrum, inte funktionsnedsättningen.
Nu söker vi ytterligare en kundansvarig till vårt kontor i Stockholm.
Som kundansvarig är din uppgift att samordna personlig assistans för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Dagliga arbetsmoment är bemanning, schemaläggning, coaching av arbetsgrupper och att svara på frågor som rör assistansersättning. Även rekrytering och anställning av personliga assistenter är återkommande uppgifter. Du arbetar gentemot Försäkringskassor, Kommuner, fackliga organisationer och många andra instanser i vårt samhälle. Det innebär att du måste kunna kommunicera på ett bra sätt, vara tydlig och även lyhörd samt att du är skicklig på att skapa långsiktiga relationer.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi söker dig som vill arbeta operativt med personalfrågor i kombination med kundservice. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
Placeringsort Stockholm.
Tillträde under sensommaren/hösten 2011.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Urval sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Publiceringsdatum
2011-07-29

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Alexandra Molin, Rekryteringsansvarig, .

Företag
Assistansia AB

Adress
Assistansia AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
991957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistansia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistansia AB: