Kundansvarig - 3 Säljsupport

3 / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.

3 söker nya stjärnor till Sveriges bästa säljsupport!

Som Kundansvarig på 3 Säljsupport arbetar du för att hjälpa och ge stöd till våra interna säljkanaler, som 3Butiker och Telesales, samt våra återförsäljare, Elgiganten, Siba, Mediamarkt m.fl. Du sitter som spindeln i nätet och ditt uppdrag är att stötta med goda kunskaper, snabb service och framför allt ett positivt och engagerat bemötande. Att vi ger korrekta svar och god service resulterar i en nöjd och glad säljare och slutligen en nöjd 3-kund.

Du kommer att ha bred förståelse för hur produktportföljen ser ut, hur de olika avdelningarna inom företaget och våra återförsäljare ute i landet arbetar, samt hur vi bäst kommunicerar för våra kunders bästa.

Arbetsuppgifter och huvudsakligt funktionsansvar:

• Att via telefon och mejl svara på frågor gällande bland annat kunds abonnemang, kampanjer, kreditupplysningar och fakturor
• Att bemöta alla våra säljare på ett positivt och engagerat sätt
• Att genom ett coachande arbetssätt bidra till att våra säljare känner sig trygga i kundmötet
• Att bidra till verksamhetsutveckling inom gruppen
• Hjälp till självhjälp - bland annat gällande kontaktvägar, rutiner/instruktioner, felanmälan mm

För att trivas på 3 är du en flexibel och prestigelös lagspelare. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du kan agera affärsmässigt och med kundfokus. I den här rollen är det viktigt att du har förmågan att analysera och prioritera relevant information, fatta snabba beslut och kommunicera tydligt i tal och skrift. Det är också absolut nödvändigt att du är lösningsorienterad, du behöver kunna se möjligheter istället för hinder.

Vi ser även gärna att du:

• är lösningsorienterad, ansvarsfull och initiativtagande
• gillar att bli coachad för att uppnå goda resultat
• har förmågan att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter
• har en personlig mognad och social förmåga att kunna arbeta med olika sorters människor
• behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller försäljning är mycket meriterande.

Intresserad?

Är du en genuint hjälpsam person som alltid ger det lilla extra? Vill du bidra till att vi fortsätter vara Sveriges bästa säljsupport? Varmt välkommen med din ansökan!

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan svarstiden löper ut, sök redan idag!

Arbetstider och omfattning Vi söker både heltid samt timvikarier.

Vid frågor, tveka inte att kontakta Birsen Tigin, avdelningschef Säljsupport. Mobil: 0735-43 89 75 eller E-postadress: birsen.tigin@tre.se

Varaktighet, arbetstid
1 -

Publiceringsdatum
2017-02-13

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
3316991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: