Kundadministratör, servicemedarbetare
Inera AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inera AB i Stockholm,
Österåker,
Karlstad,
Lund eller i
hela Sverige Inera koordinerar och utvecklar digitala tjänster i samverkan med landsting, regioner och kommuner. Bolaget ägs av Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) samt landsting, regioner och kommuner och leds av en politisk styrelse med representanter från ägarna. Kundfokus, leveransfokus och affärsperspektiv är ledorden i Ineras verksamhet.
Arbetsplatsen är belägen på Södermalm i centrala Stockholm. Läs mer på
www.inera.se Är du en serviceinriktad administratör/kundservicemedarbetare?
Skicka då in din ansökan till oss omgående!
Ineras kundservice är Ineras kundfunktion på ca 8 personer som hanterar frågor om nationella system för vård och omsorg. Ineras potentiella och befintliga kunder behöver stöd i olika sammanhang när de har att göra med de nationella e-Hälsotjänsterna. Det kan vara vid en beställning eller en anslutning av en tjänst, en fakturafråga, eller kanske hjälp med ifyllnad av ett regeldokument etc. Kundservice hanterar ärenden självständigt men samarbetar också gällande framtagning av dokumentation, instruktioner, arbetsfördelning etc. Vi arbetar med alla ärenden i främst Marval och Lime.
Publiceringsdatum2019-11-07ArbetsuppgifterSom administratör/handläggare inom Kundservice ska du kunna Ineras tjänsteutbud i allmänhet och några tjänster i synnerhet.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av kundkommunikation per e-post och telefon. Du kommer att vara länken mellan kunden och Ineras tjänsteförvaltningar när det gäller att handlägga ärenden, hantera och administrera avtal, granska dokumentation, uppdatera kundinformation.
Vi söker dig som är förtroendeingivande, ansvarsfull, ambitiös och effektiv. För att trivas i rollen som kundservice/administratör hos oss är du en person med hög arbetsmoral, god social kompetens, samt ett brinnande intresse för att vårda kundrelationer. Vidare är du självgående, initiativtagande och gillar att arbeta både i grupp och enskilt. Du har en känsla för service och en stor fördel om du har ett intresse för teknik.
Kvalifikationer och kompetens
Det viktigt att du har telefonvana och kunskap om Office BAS.
Det är en fördel om du
• har arbetat i funktioner Kundservice/IT Service/Service Desk
• har erfarenhet med avtalsadministration eller liknande
• har erfarenhet från liknande bransch (IT och/eller vård/omsorg)
Det är meriterande om du har jobbat med behörighetsadministration, är van att arbeta i ärendehanteringssystem.
Varaktighet och tillträde
Tjänsten är ett vikariat på heltid i ett par år och kan komma att övergå i en fast anställning. Vi vill gärna att du har möjlighet att börja jobba så fort som möjligt.
Anställningsvillkor enligt kollektivavtal mellan PACTA och Vision/Akademikeralliansen. Vi läser ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden löpt ut.
Har du frågor om tjänsten
Enhetschef Monia Nekach, Telefonnummer: 073-9047581
HR-generalist Nina Ingren, 070-327 70 30
Fackliga frågor Harriet Fredin, Vision, 08-452 78 42
Vi avböjer oss vänligt, men bestämt, all hjälp med rekrytering och annonsering.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInera AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Inera AB (org.nr 556559-4230)
Jobbnummer 4944304
Observera att sista ansökningsdag har passerat.