Kund- och personalansvarig inom personlig assistans
Assistans För Dig I Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2019-04-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kund- och personalansvarig inom personlig assistans" (publicerad 2022-03-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa personliga assistansen! Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder med precis den assistans de behöver. Vill du också göra skillnad?
Vi söker nu ytterligare en kund- och personalansvarig till vårt kontor i Göteborg! Som kund- och personalansvarig är du ansvarig för den personliga assistansen för kunden och du är arbetsgivare för kundens personliga assistenter. Denna dubbelsidiga roll är svår, men också spännande och utmanande.
Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten kommer att innefatta:
• Kontakt med dina kunder kring samordning av den personliga assistansen
• Rekrytering, schemaläggning och arbetsledning av personliga assistenter
• Social dokumentation och systematiskt arbetsmiljöarbete
• Kontakt med kommuner, Försäkringskassan och andra myndigheter
Vi söker dig som är engagerad, initiativtagande och empatisk. Du tycker om att arbeta självständigt och växer med personligt ansvar. Vi ser gärna att du har en teoretisk bakgrund som exempelvis socionom, beteendevetare eller personalvetare, men även annan relevant kompetens är av intresse. Meriterande är om du har antingen privat eller professionell erfarenhet av personlig assistans och kännedom om relevant lagstiftning.
Till din hjälp som kund- och personalansvarig har du bland annat ett intranät, en akutbemanningsfunktion och en löneadministration. Detta så att du kan hålla rätt kvalitet i dina omkring 15-20 assistansuppdrag. Assistans för digs ambition är att ge dig som kund- och personalansvarig så mycket kvalitativ tid som möjligt med kunden och dennes personliga assistenter. På så vis attraherar vi både kunder och assistenter, men också kompetent personal till vår administration.
Tjänsten är på heltid, företrädesvis kontorstid mån-fre. Tiderna är vanligtvis 08:30-17:00, men en flexibilitet från din sida önskas, då våra kunder inte alltid kan ses/samtala på dessa tider. Kundbesök och andra inrikesresor kan förekomma i arbetet så b-körkort och körvana krävs. Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse.
Vill du ha ett spännande och roligt arbete och har du det som krävs för att bli kund- och personalansvarig hos Assistans för dig? Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som kund- och personalansvarig utgör en av nyckelspelarna på företaget. Företaget är ungt och växer snabbt och det finns en stor möjlighet att påverka i såväl stora som mindre frågor. Friskvårdsbidrag är en självklarhet hos oss! Vi söker dig som har något extra och erbjuder löneutveckling relaterad till prestation. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-04-08ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Ternedal 08 572 366 14
FöretagAssistans för dig i Sverige AB
AdressAssistans för dig i Sverige AB
Första långgatan 20
41328 Göteborg
KontorsadressFörsta långgatan 20, 413 28 GÖTEBORG
Jobbnummer 4717517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.