Kund- och Medarbetaransvarig

Adaptus Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adaptus Bemanning AB i Stockholm, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi skapar framgång för individer och organisationer. För oss på ADAPTUS handlar framgång om att ha rätt person på rätt plats i alla lägen och att hela organisationen drar åt samma håll.
Vi erbjuder skräddarsydda personallösningar inom logistik och produktion samt tillhandahåller kompletta entreprenadlösningar. Idag har vi 250 anställda och vi blir hela tiden fler.
Vi söker nu en Kund- och Medarbetaransvarig (KMA) som kan förstärka vår leveransavdelning mot logistik- och produktionssegmentet.

Publiceringsdatum
2011-12-29

Dina arbetsuppgifter
Som Medarbetaransvarig är du medarbetarnas kontaktperson och närmsta chef på de kundföretag som du ansvarar för. Våra medarbetare skall ha rätt förutsättningar för att kunna göra ett bra arbete på våra kundföretag och det kommer att vara ditt uppdrag att säkerställa detta.
Att vara Kundansvarig handlar om att säkra leveransen av överenskommen personallösning till våra kunder samt att ständigt utveckla samarbetena med våra kundföretag.
I ditt uppdrag som Kund- och Medarbetaransvarig är din arbetsplats delad mellan ADAPTUS kundföretag runt om Stockholm samt kontoret på Arenavägen vid Globen. Arbetstiden utgår från våra kundföretags arbetstider och verksamheter, således förekommer arbetstid både på kvällar och helger.
Du kommer att administrera information som påverkar både medarbetarnas löner och faktureringsunderlaget till våra kunder vilket ställer höga krav på administrativ kompetens. Vi arbetar i affärssystemet Intelliplan.
Du rapporterar till affärsområdeschefen.

Kvalifikationer
För att du skall lyckas i ditt uppdrag måste du kunna ta fram affärskvinnan/mannen i dig och du kan arbeta strukturerat och målinriktat. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kontakter med våra medarbetare och våra kundföretag, med starkt ledarskap som grunden i verksamheten. Vi ser att du har en bakgrund från liknande tjänster inom bemanningsbranschen och/eller från logistik- eller produktionsektorerna, är driven, ansvarstagande och har en brinnande vilja att nå uppsatta mål.
Har du erfarenhet av att ha arbetat Intelliplan är detta mycket meriterande.
Vad erbjuder vi?
Du får möjligheten att arbeta i ett expansivt företag med en stark entreprenörsanda. Frihet under ansvar är en självklarhet och då vi hela tiden växer är detta ett mycket lärorikt jobb där du ställs inför nya utmaningar dagligen.
Du har körkort och egen bil.
Sök tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.bemanning.se

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning tillämpas.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-28
Ange följande referens när du ansöker: 20121
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Fredrik Ågren, Personalchef, 08-4480640, fredrik@bemanning.se

Företag
ADAPTUS Bemanning AB

Adress
ADAPTUS Bemanning AB
Arenavägen 47, 6tr
12177 Johanneshov

Kontorsadress
12177 Johanneshov/Globen City

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4480640

Jobbnummer
1117269

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adaptus Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adaptus Bemanning AB: