Kund- & Marknadsassistent
Icemakers AB / Inköpar- och marknadsjobb / Arjeplog
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Arjeplog,
Sorsele,
Arvidsjaur,
Malå,
Jokkmokk eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Icemakers AB i Arjeplog Är du intresserad av kunddialog, kundkommunikation och service? Då kanske du är Icemakers nya Kund/Marknad- & VD-assistent med placering i Arjeplog. Tjänsten är en åretruntanställning på heltid.
Arjeplog med omnejd är vintertid en världsmetropol för fordonsindustrinstestverksamhet. Icemakers är pionjärföretaget (sedan 1973) i branschen, med Arjeplog och Arvidsjaur som geografisk bas. Vi söker nu dig med intresse för att jobba med kundservice, VD-stöd och marknadsfrågor, såväl innan kunden är på plats som under den intensiva närvaroperioden.
Vi erbjuder
Hos Icemakers är vi ett sammansvetsat team som stöttar varandra och där anställda har goda utvecklingsmöjligheter beroende på engagemang och vilja. I denna roll erbjuder vi ett heltidsarbete. Du får ta stort ansvar med omväxlande arbetsuppgifter och kommer att ha kontakter med kunder från många olika länder och kulturer.
För rätt person erbjuds goda utvecklingsmöjligheter.
Rollen
I ditt uppdrag ingår bland annat att:
Fungera som resurs för VD och Marknadschef och avlasta dem (och i viss mån övrig företagsledning)
Ansvara för att samordna processen i samband med kundankomst och -avresa, såsom iordningsställande av lokaler, framtagande av relevant informationsmaterial, incheckning/utcheckning och visning av bokade resurser
Boka resurser åt kunder inför deras ankomst samt bistå dem under sin vistelse hos oss
Stödja, assistera och informera kunder men även samordna aktiviteter för dem
Hjälpa till där det för stunden behövs med kundorienterat arbete
Uppdatering av hemsida, bistå vid marknadsföringsinsatser och sociala medier
Om du har erfarenhet av personalansvar kan sådant bli aktuellt för ett antal säsongsanställda
Du samarbetar närmast med företagsledningen och receptionen.
Vi söker
Vi söker dig som är intresserad av kunddialog och kundkommunikation, har en stark servicekänsla, är en initiativrik, engagerad, kommunikativ, ansvarstagande och självgående problemlösare/fixare.
Det är ett stort plus om du har arbetat med kundbemötande och service tidigare inom exempelvis turism.
Arbete i Office-paketet med Word, Excel osv är något du är van vid. Övrig IT-kunskap är meriterande.
Du behärskar svenska och engelska mycket väl. Då majoriteten av våra kunder är tysktalande är det ett stort plus om du även kan kommunicera på det språket.
Vi är också öppna för att för rätt person (både intresse och erfarenhet) kombinera denna tjänst med en annan vakant roll/arbetsuppgift i företaget som i så fall medför personalansvar. Oavsett om du är ute efter en sådan utmaning eller inte så ansök!
B-körkort är ett krav.
Om du inte har boende i Arjeplog kan Icemakers hjälpa till att lösa frågan.
Information och ansökan
För frågor, kontakta HR-ansvarig Marcus Bove på
marcus.bove@icemakers.se tel 070-898 34 37.
Läs gärna mer på vår hemsida, eller vår Facebook-sida.
Din ansökan mailar du till Marcus Bove enligt ovan senast 31 augusti 2022.
När du mailar oss din ansökan medger du också att vi behandlar dina personuppgifter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs gärna mer på
www.icemakers.se där du kan se vilka vi är och vad vi står för.
Publiceringsdatum2022-06-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
AdressIcemakers AB
Maskinvägen 11
93832 Arjeplog
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Icemakers AB (org.nr 556414-9390),
https://www.icemakers.se/en/ Maskinvägen 11 (
visa karta)
938 32 ARJEPLOG
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
marcus.bove@icemakers.se Kontakt HR-chef
Marcus Bove
marcus.bove@icemakers.se +4670 898 34 37 Jobbnummer 6759106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.