Kund i Sundbyberg söker telefonvana medarbetare
Bemannia Kontor AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Kliver du precis ut på arbetsmarknaden efter din gymnasieexamen och önskar att påbörja en karriär inom offentlig sektor och vill arbeta med samhällsaktuella frågor?
Om uppdraget
Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.
Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Sundbyberg.
För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.
Publiceringsdatum2023-02-10ArbetsuppgifterKundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.
KvalifikationerKrav för tjänsten:
• Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Kunskaper i MS office
• Erfarenhet av att arbeta i telefon
• God kommunikativ förmåga
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga att bemöta olika människor.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av konsultchef Jimmy Rosén på
Jimmy.Rosen@bemannia.se alternativt 073-422 77 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jimmy Rosén
jimmy.rosen@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 7437788
Observera att sista ansökningsdag har passerat.