Kreditadministratör till entreprenöriella Aspia i Stockholm

Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-05-15

Företaget
Aspia erbjuder tjänster inom redovisning, lönehantering och affärsrådgivning - som hjälper företag att effektivisera, utvecklas och växa.

Aspia är marknadsledande vilket ger fantastiska möjligheter för både kunder och medarbetare. Aspia finns runt om i Sverige och detta kontor ligger fint beläget i centrala Stockholm.

Rollen:

Att arbeta som RMO innebär ett stort administrativt fokus från dig som medarbetare. Den här rollen ställer höga krav på fokus, ordning och reda. Du sitter med viktiga arbetsuppgifter för uppdragsgivarens potentiella och framtida kunder.

I rollen som RMO sitter du med riskbedömning av nya kunder. Du sitter i företagets system där du lägger upp nya kunder, går igenom risker, gör bedömningar om det är ett hållbart samarbete utifrån ett antal olika faktorer. Du gör kreditbedömningar och går igenom styrelsen på bolaget. Dina bedömningar stärks av samtal med interna kollegor och du får stöttning av din närmsta chef som kan vara behjälplig i svåra riskbedömningar.

Denna roll innebär primärt administrativa arbetsuppgifter men det finns även möjlighet till att backa upp övrig kundserviceavdelning med att ta inkommande samtal och ärenden.

Om dig:

Som person tror vi att du trivs bäst med administrativa uppgifter som utmanar ditt sätt att prioritera och strukturera. Du trivs även med att ha analytiska inslag i din vardag, du behöver samarbeta för att komma fram till rätt beslut, men du är modig och tar ansvar för att ta beslut som är bra för bolaget och kunden. Du kan kommunicera med dina kollegor och kunder, du är lugn och fokuserad.

Vi tror att du har suttit i en administrativ roll tidigare, har du erfarenhet av inkasso eller liknande är detta mycket meriterande.

Företaget arbetar bland annat i Salesforce så systemvana är också meriterande.

Möjligheter:

Den här kunden vill hitta dig som långsiktigt vill satsa på att utvecklas och utveckla verksamheten. De sitter centralt i Stockholm City.

Uppdraget:

Detta är en hyrrekrytering, alltså blir du initialt anställd av oss på Hero med en målsättning att därefter bli överrekryterad. Arbetstiderna är 8-17 med viss flexibilitet. Start för uppdraget under juni, med möjlighet för semester i sommar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@hero.se 0709848547

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4792069

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: