Kreativ Account Manager inom Facility Services
Perido Skills AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av framgångsrikt arbete som Account Manager och skulle nu vilja vara delaktig i arbetet med att forma och sätta ramarna för en ny säljorganisation? Lockas du av att ta dig an en ny spännande utmaning på ett företag där du erbjuds mycket stora utvecklingsmöjligheter? Då är den här tjänsten en fantastisk chans att få utlopp för dina drivkrafter!
Publiceringsdatum2016-03-03BeskrivningPerido söker en Account Manager till vår kund, en ledande aktör inom Facility Services. Kunden tillhandahåller skräddarsydda integrerade lösningar och är en helhetsleverantör av internservice för företag. Här erbjuds du en spännande möjlighet att bli den första personen på plats internt som får sätta tänderna i den här rollen och utmaningen. Detta innebär att du får påverka en framgångssaga och vara en viktig del i uppbyggnaden av en stark säljorganisation!
Rollen som Account Manager innefattar ett helhetsansvar för hela försäljningsprocessen där du arbetar självständigt med allt från bokning och genomförande av säljmöten till avslut och uppföljning. I din roll träffar du både nya och befintliga kunder, vår kund har idag ett flertal lojala samarbeten och lägger stor vikt vid långsiktiga kundrelationer. Vi ser därför att det är viktigt att du trivs med att arbeta med hög aktivitetsnivå och att du är effektiv, men samtidigt värdesätter långsiktiga relationer. I den här rollen som Account Manager blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter att skapa kreativa lösningar till kunder, förhandla priser samt upprätta offerter och avtal. Du erbjuds en omväxlande och flexibel arbetsmiljö med stora möjligheter att utvecklas inom ett företag som har ett arbetssätt präglat av frihet under ansvar.
För att lyckas här är det viktigt att du är resultatorienterad samt drivs av att arbeta mot uppsatta mål och att göra människor nöjda. Det är en roll som kräver att du har erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare - du är redan duktig på att lyssna och vara nyfiken på den enskilde kundens behov. Vi tror att du trivs bäst då du får stora möjligheter att planera ditt dagliga arbete samtidigt och att det ligger i din natur att jobba med fokus på kunden och alltid ge bästa möjliga service. Den här tjänsten utmärkt för dig som vill ta dig an en dynamisk och utmanande roll på ett ledande företag inom sin bransch! Är det här tjänsten och möjligheten för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil för detta jobb• 3-5 års erfarenhet av kvalitativ B2B försäljning
• Branschvana
• Grundläggande kunskaper i Officepaketet
• Körkort B
Meriterande
• Erfarenhet av tjänsteförsäljning
• God lokalkännedom
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. Tillsvidare.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13199TL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13199TL
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13199
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2705916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.