Kravhandläggare till välkänt energibolag

Poolia Office Professionals AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Poolia söker en kravhandläggare till vår kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid med start omgående och pågår till augusti. Urval och intervjuer sker löpande - välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I din roll som kravhandläggare kommer du att ha daglig kontakt med kunder, både företag och privatpersoner, gällande deras elavtal och obetalda fakturor. Du kommer även arbeta med administrativa uppgifter så som bestridanden.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör eller handläggare och som har erfarenhet av inkasso. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift och goda kunskaper i engelska. Du är systemkunnig och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Som person är du servicesinnad, kommunikativ och relationsbyggande. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har förmåga att fatta egna beslut.

Om verksamheten
Liksom du är vi på Poolia specialister inom Administrativa tjänster, många av oss med egen erfarenhet av att arbeta i dessa roller. Vi är nämligen övertygade om att en av hörnstenarna för att göra ett riktigt bra arbete är engagemang och intresse för sitt område. Våra kunder återfinns inom bland annat små och stora företag, organisationer och myndigheter. Vi har erfarenhet av tillsättningar till både privat och offentlig sektor. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Förmåner:
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2019-05-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-02
Ange följande referens när du ansöker: 53639
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Teresa Kärrström teresa.karrstrom@poolia.se 072-7465109

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207

Jobbnummer
4792118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: