Kravhandläggare / Norsk

Office Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
I din roll som kravhandläggare kommer du att driva och administrera obeståndsärenden.
Arbetet sker genom mail och via telefon med externa kunder.Du kommer självständigt att driva dina ärenden vilket kräver att du är noggrann och strukturerad.Du kommer även att följa upp att uppgörelser med kund efterföljs.
Personen vi söker har minst gymnasieutbildning samt/eller några års erfarenhet av kundservice eller kravhantering.Har du tidigare arbetat inom bank eller finansbranchen är det meriterande.Du skall behärska Officepaketet mycket bra och vara en god administratör.Dina norska kunskaper skall även dom vara mycket goda i både tal och skrift.Det är viktigt att du är en positiv,noggrann och serviceinriktad person.

Publiceringsdatum
2009-01-12

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-11
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Philip Saponja, 08-7440240

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten

Jobbnummer
379625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: