Kravhandläggare / Norsk
Office Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
I din roll som kravhandläggare kommer du att driva och administrera obeståndsärenden.
Arbetet sker genom mail och via telefon med externa kunder.Du kommer självständigt att driva dina ärenden vilket kräver att du är noggrann och strukturerad.Du kommer även att följa upp att uppgörelser med kund efterföljs.
Personen vi söker har minst gymnasieutbildning samt/eller några års erfarenhet av kundservice eller kravhantering.Har du tidigare arbetat inom bank eller finansbranchen är det meriterande.Du skall behärska Officepaketet mycket bra och vara en god administratör.Dina norska kunskaper skall även dom vara mycket goda i både tal och skrift.Det är viktigt att du är en positiv,noggrann och serviceinriktad person.
Publiceringsdatum2009-01-12Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPhilip Saponja, 08-7440240
FöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten
Jobbnummer 379625
Observera att sista ansökningsdag har passerat.