Kravhandläggare - Norsk

Office Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en kravhandläggare för uppdrag på ett företag i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-03-19

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av att aktivt kontakta kravkunder via telefon, brev och e-post. Uppdatera och underhålla listor och statistik i Excel. Kontounderhåll i kontosystemet. Ta fram och skicka kravbrev och uppsägningsbrev. Upprätta betalplaner med kravkunder.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har ekonomiexamen från högskolan.
Erfarenhet från inkasso eller liknande samt intresse av den finansiella sektorn.
Språkkunskaper i norska
Personliga kvalifikationer:
Du är en lagspelare, driven, analytisk, noggrann med hög social kompetens.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid / Tills vidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: krav-03
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Jobbnummer
169013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: