Kravhandläggare - Norsk
Office Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker en kravhandläggare för uppdrag på ett företag i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2008-03-19Dina arbetsuppgifterTjänsten består av att aktivt kontakta kravkunder via telefon, brev och e-post. Uppdatera och underhålla listor och statistik i Excel. Kontounderhåll i kontosystemet. Ta fram och skicka kravbrev och uppsägningsbrev. Upprätta betalplaner med kravkunder.
KvalifikationerVi ser gärna att du har ekonomiexamen från högskolan.
Erfarenhet från inkasso eller liknande samt intresse av den finansiella sektorn.
Språkkunskaper i norska
Personliga kvalifikationer:
Du är en lagspelare, driven, analytisk, noggrann med hög social kompetens.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Heltid / Tills vidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: krav-03
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helena.tellberg@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressSparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
helena.tellberg@officepartner.se Jobbnummer 169013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.