Krav- och ändringshanterare till samhällsbyggnadsprojekt, Stockh

Shaya Solutions AB / Byggjobb / Stockholm
2020-11-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Krav- och ändringshanterare till samhällsbyggnadsprojekt, Stockh" (publicerad 2020-11-06) ⬅️


Visa alla byggjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 2 år
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: Ca. 40%, kan variera under projektets gång
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

UppdragsbeskrivningStrukturerad och väldokumenterad kravhantering är kritisk genom hela projektet, från kravutveckling till fastställande av krav. Lika viktigt är kontrollerad och väldokumenterad ändringshantering utifrån Kundens process för ändringshantering.

Rollen innebär att:

• Tillsammans med projektledningen, upprätta rutiner, verktyg och arbetssätt utifrån Kundens Kravhanteringsprocess och Ändringsrutiner för krav och ändringshantering i projektet
• Föra in alla krav i Kundens kravhanteringssystem och sedan systematiskt följa upp att projektets kravbild uppfylls utifrån genomförda granskningar
• Administrera ändringar av krav, tekniska dokument och planer för att säkra kontrollerad ändringshantering
• Följa upp, styra och driva att projektet följer uppsatta rutiner och arbetssätt
• Driva ständiga förbättringar inom krav- och ändringshantering inom projektet
• Driva hanteringen av ändringsbegäran gentemot Tekniska riktlinjer och fastställda handlingar
• Statusrapportera till projektledningen

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Högskoleexamen inom teknik eller infrastruktur.
• Minst 4 års dokumenterad erfarenhet av krav- och ändringshantering i projekt inom liknande verksamhet (infrastruktur, teknik, fordon).
• Minst 4 års erfarenhet av att arbeta i system för kravhantering.

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag, 2 år

Publiceringsdatum
2020-11-04

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
5430076

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: