Kraftstaden Fastigheter söker Ekonomiassistent/Receptionist
Kraftstaden Fastigheter Trollhättan AB / Ekonomiassistentjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftstaden Fastigheter Trollhättan AB i Trollhättan Vi kan fastigheter. Tillsammans har vi som arbetar på Kraftstaden Fastigheter Trollhättan AB över 400 års erfarenhet av fastigheter och förvaltning. För oss är det viktigt att skapa rätt förutsättningar i ändamålsenliga lokaler, som också håller över tid. Dessutom älskar vi att vara i framkant med projekt utöver det vanliga. Våra 400 000 kvm industri-, kontors- och utbildningslokaler är fördelade i Trollhättans tätort med omnejd. Vår vision är miljöer där alla får plats att växa och när Trollhättan ska närma sig 70 000 invånare till 2030 så spelar vi en central roll för att erbjuda arbetsplatser.
Vi söker en Ekonomiassistent/Receptionist
Vi behöver förstärka vår administrativa kompetens med en duktig ekonomiassistent.
Du kommer få ett brett arbetsfält inom administration. Du behöver vara beredd att jobba med en bredd av uppdrag beroende på vilka behov som finns i verksamheten. Några centrala uppdrag kommer till exempel vara fakturahantering, administration kring nyanställning, dokumenthantering, personaladministration och administration av telefonabonnemang.
Vissa dagar arbetar du i vår reception där du tar emot besökare samt har hand om nyckelhantering. Du kommer ha både externa och interna kontakter och blir en viktig del i vardagen för att vi ska fortsätta leverera god kvalitet.
Du kommer ingå i administrationsgruppen och din närmaste chef är bolagets ekonomichef.
Publiceringsdatum2022-10-26KvalifikationerDu som söker denna tjänst har som lägst gymnasieexamen och erfarenhet av liknande uppdrag, där både service och administration innefattas. Du är van användare av digitala verktyg och har mycket goda kunskaper i MS Office och Teams. Det är meriterande om du har kunskaper och/eller erfarenhet av ekonomi. För att kunna hantera rollen så behöver du ha en god förmåga att uttrycka dig väl i det svenska språket både i tal och skrift.
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad och som har ett öga för detaljer. Du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. För oss är det självklart att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att både jobba självständigt och tillsammans med andra.
Vår gemensamma värdegrund ställer krav på ett professionellt och engagerat bemötande i de kontakter vi har både internt och externt, vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duKraftstaden Fastigheter ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett digitalt system - kontakta kontaktperson som står i annonsen.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKraftstaden Fastigheter Trollhättan AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/4".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftstaden Fastigheter Trollhättan AB (org.nr 556008-8535)
Arbetsplats Ekonomiavdelning
Kontakt Gunilla Bogren, Ekonomichef
0520-474559 Jobbnummer 7110175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.