Korttidsuppdrag inom administration och ekonomi

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Letar du efter ett uppdrag inom administration och ekonomi? Nu söker vi en medarbetare till vår kund i södra Stockholm!

Detta är ett korttidsuppdrag inom administration och ekonomi på 4 månader med start omgående. Du kommer att arbeta ute hos vår kund som är ett stort internationellt bolag med kontor vid Liljeholmen i södra Stockholm.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att få arbeta tillsammans med ett härligt team inom leverantörsreskontra ute hos vår kund. De har precis outsourcat sin faktureringsfunktion men har vissa fakturor som behöver hanteras manuellt. I den här rollen kommer du att hjälpa till att hantera gamla fakturor i systemet samt ta kontakt med leverantörer för att lösa fakturan.

Vi på TNG är väldigt måna om våra konsulter och när du arbetar hos oss får du förutom en dedikerad konsultchef även tillgång till våra förmåner.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Rollen är primärt inom fakturering och kundkontakt där du kommer att arbeta i vår kunds affärssystem och se till att alla gamla fakturor hanteras. Dina arbetsuppgifter kommer innebära:

* Gå igenom tidigare fakturor och hitta vad som är fel
* Kontakta kunder/leverantörer för att gräva efter information/bokningar osv
* Hantera och rensa fakturorna

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är ett kortare heltidsuppdrag på 4 månader med start omgående. Du kommer att stötta vår kund i arbetet med deras outsourcing och ha mycket externa kontaktytor. Du kommer att arbeta heltid, 8-17 under perioden. Vår kund sitter i fina lokaler vid Liljeholmen i södra Stockholm.

VEM ÄR DU?

För den här rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom reskontra och är van att ha mycket kontaktytor. Du kommer att få en introduktion i deras interna system, men det är viktigt att du har en god allmän systemvana samt kan Excel. Har du även utbildning inom ekonomi så är detta meriterande då man kommer att hantera fakturorna självständigt.

Som person är du prestigelös, har lätt för att samarbeta och gillar att arbeta noggrant och administrativt. Du kommer att ha mycket externa kontaktytor så det är viktigt att du är kommunikativ, ansvarsfull och drivs av att leverera ett gott resultat.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring therese.goldring@tng.se

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3487441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: