Korttidsuppdrag inom administration och ekonomi

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Korttidsuppdrag inom administration och ekonomi" (publicerad 2017-05-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Letar du efter ett uppdrag inom administration och ekonomi? Nu söker vi en medarbetare till vår kund i södra Stockholm!

Detta är ett korttidsuppdrag inom administration och ekonomi på 2 månader med start omgående. Du kommer att arbeta ute hos vår kund som är ett stort nordiskt bolag med kontor vid Telefonplan i södra Stockholm.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer att få arbeta tillsammans med ett härligt team inom leverantörsreskontra ute hos vår kund. De står inför ett systembyte och i den här rollen kommer du att hjälpa till att hantera data i systemet för att säkerställa att korrekt information finns kvar.

Vi på TNG är väldigt måna om våra konsulter och när du arbetar hos oss får du förutom en dedikerad konsultchef även tillgång till våra förmåner.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Rollen är primärt inom administration och ekonomi där du kommer att arbeta i vår kunds affärssystem BRAVIS och se till att väsentlig information finns kvar. Dina arbetsuppgifter kommer innebära:

* Gå igenom tidigare inkomna orders
* Avsluta och rensa grossistfakturor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är ett kortare heltidsuppdrag på två månader med start omgående. Du kommer att stötta vår kund i arbetet med deras systembyte och arbeta tätt tillsammans med teamet på leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta heltid, 8-17 under perioden. Vår kund sitter i fina lokaler vid Telefonplan i södra Stockholm.

VEM ÄR DU?

För den här rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter och har möjlighet att arbeta under hela perioden. Du kommer att få en introduktion i deras interna system, men det är viktigt att du har en god allmän systemvana. Har du även utbildning inom ekonomi så är detta meriterande då man kommer att hantera grossistfakturor.

Som person är du prestigelös, har lätt för att samarbeta och gillar att arbeta administrativt. Du kommer att ha mycket interna kontaktytor så det är viktigt att du är kommunikativ, ansvarfull och drivs av att leverera ett gott resultat.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Goldring 070 145 54 51

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3381473

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: