Kopia av Supporttekniker / Teknisk kundtjänstmedarbetare till Ew

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-29

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eways AB.

Om företaget
Eways är en rikstäckande laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Eways finns så att framtida generationer ska slippa den stora miljöförstöring som fossila bilar står för. Dem tillhandahåller laddlösningar för enkel, snabb och säker laddning av elbilar hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Dem erbjuder en mängd innovativa molntjänster för övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar. På ett par år har dom därför lyckats få stora företag, fastighetsägare, privatpersoner och kommunala bolag som kunder.


Dina arbetsuppgifter
Det här är en serviceinriktad roll och du kommer att vara en del av ett team vars mål är att ge Eways kunder en god upplevelse i alla deras kanaler. Till största del är arbetet operativt och du tar emot och hanterar ärenden. I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden via telefon, mejl och i ärendehanteringssystemet. Du svarar löpande i telefonen, svarar på kundfrågor i ärendehanteringssystemet samt skapar och följer upp mer komplexa ärenden. Ärendena är av varierande karaktär: Eways kunder ringer eller skickar email till kundsupporten när de inte kan ladda eller när de har frågor om laddning av sin elbil. Ofta är det brådskande ärenden då de kanske inte kan använda sin bil annars, vilket gör att kundtjänst förväntas kunna avhjälpa felet direkt. Din arbetsuppgift är således att hitta rätt lösning till deras kunder. Därtill jobbar du även i BackOffice med diverse administrativa göromål.

Rollen som kundtjänstmedarbetare innebär ett teknikinriktat och roligt servicearbete, där du kommer att tillhöra en positiv och energifylld arbetsplats med stark sammanhållning. Du kommer även ges en gedigen introduktion till arbetet, så att du får goda förutsättningar att känna dig trygg i din roll. Arbetet är förlagt måndag-fredag normala kontorstider, men du förväntas även vara med i en jourslinga, där du vissa helgdagar och kvällar hemifrån är tillgänglig via telefon för att vara behjälplig Eways kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ett stort intresse för teknik, utbildning inom el och/eller IT är meriterande
• God datorvana och lätt att förstå nya system
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Gillar tekniska utmaningar, kompetens inom felsökning är meriterande

För att lyckas i rollen trivs du med mycket kundkontakt och motiveras av att leverera god service. Vidare är du nyfiken och har en positiv inställning. Vi ser även att du är engagerad och självgående med ett drivet och lösningsorienterat tankesätt. Du har förmågan att fatta egna beslut samtidigt som du inte är rädd för att arbeta prestigelöst och be om hjälp vid behov. Därtill är du strukturerad och handlingsinriktad i ditt arbetssätt. Vidare är du en person som jobbar bra i team och är öppen som person.

Övrig information:

Start: Omgåenden
Plats: Stockholm, Stocksund
Lön: Enligt överrenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, support, kundsupport, kundservice, service, teknik, Stockholm, upplevelser, el, kundservice, säljare, försäljning, kundupplevelse, team, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6487060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: