Kopia av Sourcing Partner till Upgraded People

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-11-01

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Upgraded People.

Om företaget
Upgraded People AB arbetar med konsultförmedling och binder samman konsulter och uppdragsgivare inom flertalet branscher. Genom att förbättra sina kunders kompetensförsörjning bidrar företaget till att rätt person hamnar på rätt plats i rätt tid. Som anställd på bolaget ingår du i ett innovativt och ambitiöst team med erfarenhet inom HR, IT och försäljning. Här får du möjligheten att självständigt utveckla dig själv och organisationen i samarbete med ett stort antal kunder samt ett dynamiskt och hjälpsamt team som brinner för att göra affärer.

Hos Upgraded People erbjuds du att komma in i ett ungt och fartfyllt tillväxtbolag där du får kunskap inom IT. Du får möjlighet att lära dig arbeta och hjälpa deras offentliga kunder samtidigt som du hjälper personer till ett nytt jobb. Vidare tar du eget ansvar och planerar dina egna dagar. Du samarbetar tätt med dina kollegor och till en början får du en introduktion som gör dig bekväm i rollen. Upgraded People genomsyras av en generös och händelserik företagskultur präglad av stor gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sourcing Partner arbetar du med att förstå kundens behov av kompetens och förse dem med rätt person på rätt plats. Du arbetar mot den offentliga sektorn och vidareutvecklar proaktivt partnernätverket bestående av konsultbolag och frilansande konsulter. Rollen är av bred karaktär och innefattar flertalet arbetsuppgifter som du tar eget ansvar för. I arbetet ingår bland annat att skapa och granska CV:n och kravmatriser, genomföra säkerhetsprövningar och bakgrundskontroller samt search i externa kanaler. Därtill förhandlar du arvode och villkor med leverantörer och förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer. Kontakt med leverantörer sker via telefon, mejl och face to face.

• Matcha kandidater med kundens behov genom search i externa och interna kanaler
• Skapa, granska och ändra material såsom CV och case som ska skickas in till kund
• Lägga upp ditt arbete och planera efter skarpa deadlines enligt ramavtal
• Förhandla arvode och villkor med leverantörer
• Förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, IT, HR eller rekrytering
• Erfarenhet av att arbeta mot mål och skarpa deadlines
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta mot KPI:er och budget
• God administrativ förmåga
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen är du en lösningsorienterad och uthållig person som motiveras av utmaningar. Du drivs av att skapa och upprätthålla goda och långa affärsrelationer vilket grundas på ditt intresse av service och affärer. Vidare är du noggrann och strukturerad där du tar eget ansvar för ditt arbete och räds inte att ta egna initiativ för att komma framåt. Du får i rollen mycket utrymme för kreativitet från dag ett, vi ser därför att du trivs i en miljö där du får möjligheten att utveckla både dig själv och organisationen på daglig basis. Teamet du tillhör präglas av entreprenörsanda, affärsfokus samt viljan att finna rätt person till rätt plats. Det är därför av stor vikt att du har ett genuint intresse av att göra både kunder och kandidater nöjda.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast grundlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8232766

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: