Koordinerande administratör till internationellt företag

SJR / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en positiv och serviceinriktad person som söker en varierande tjänst inom administration? Vi söker nu dig som vill arbeta som koordinerande administratör. Är du tillgänglig omgående och är redo för en nästa utvecklande tjänst? Välkommen med din ansökan redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som administratör att arbeta på ett företag som kännetecknas av samarbete, glädje och positiv energi. Dina arbetsuppgifter innefattar administration, fakturering och returhantering. Du tar emot och lägger in inköpsorder och har löpande kontakt med kund och leverantör. Vidare stöttar du säljteamet med utskick till kunder och ordnar med inbjudningar till event och aktiviteter. Du samarbetar med övrig personal i allmänt förekommande frågeställningar från kund och har löpande kontrakt med övriga avdelningar, så som inköp och försäljning för att möta kundens behov.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en administrativ tjänst och trivs i en tjänst med ett brett kontaktnät. Du behöver ha en hög servicenivå och trivas med att ha mycket kontakt både inom och utanför företaget. Du kommer arbeta mycket i MS Office, särskilt Excel varför det är viktigt att du känner dig bekväm i programmet.

Som person är du prestigelös och lösningsorienterad. Du har ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta självständigt. Då du kommer att ha daglig kontakt med såväl interna som externa personer trivs du i en social roll där din kommunikativa sida kommer väl till användning. Är du dessutom en ansvarstagande och noggrann person som trivs med varierande arbetsuppgifter har du hittat rätt! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, 031-333 54 81.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-02-27

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson frida.johansson@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
3988646

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: