Koordinerande administratör till Dustin

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en framåt och engagerad administratör till vår kund Dustin. Dustin är en av nordens ledande återförsäljare av IT-produkter med tillhörande tjänster till företag, offentlig sektor och privatpersoner. Deras kontor är beläget i Nacka i fina lokaler med utsikt över vattnet.

I denna roll ingår du i en liten och kundorienterad grupp som administrerar företagets affärsområde för printers och säkrar god service gentemot kunderna. Tillsammans hanterar ni nya beställningar inom området såväl som ni löpande sköter förvaltningen av pågående avtal. Rollen är i hög grad kommunikativ och koordinerande, där du har kontakt med såväl leverantörer, kunder, tekniker på plats och det interna konfigurationscentret. I och med det stora antalet kontaktytor behöver du ha integritet och förmåga att hantera olika slags personligheter för att uppnå effektiva samarbeten. Exempel på en situation där dina kommunikativa och koordinerande förmågor kan behövas är när nya printers ska levereras till kund och installeras på plats av en tekniker, dvs då flera olika personer/ funktioner är inblandade.

För ditt arbete finns en del befintliga rutiner och dokumentation men du förväntas även vara en aktiv deltagare i det löpande förbättringsarbetet genom att själv identifiera och ge förslag på förbättringsmöjligheter. Du är en ansvarstagande administratör ut i fingerspetsarna som trivs i en händelserik och tempofylld miljö med stort engagemang bland medarbetarna. För den som visar på positiv inställning, driv, engagemang, kundorientering och utvecklingsfokus kan denna tjänst vara vägen till fortsatt goda karriärmöjligheter i framtiden!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-11-21

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Några års erfarenhet av liknande administrativt och koordinerande arbete
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Microsoft Dynamics AX, PrintFleet, WinServe eller liknande
• Erfarenhet av printbranschen
• Tekniskt intresse

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årsskiftet 2017/2018. Tillträde i början av 2017.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14373LF i ärenderaden.

Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14373LF

Vi söker en driven och samordnande administratör till Dustin, ett framgångsrikt företag med nordiskt ursprung. Här trivs du som gillar snabba puckar och variationsrika dagar med många kontaktytor.

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 14373LF

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3172784

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: