Koordinerande administratör på heltid till Prowash!
Academic Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ta dig an en administrativ tjänst med många kontaktytor på ett av nordens ledande företag inom fordonstvätt? Skulle beskriva dig själv som flexibel, kommunikativ och strukturerad? Har du dessutom en förmåga att snabbt lära dig nya system? Hos Prowash erbjuds du en varierad arbetsdag med fokus på koordinering och administration ihop med företagets serviceplanerare. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Prowash är Nordens ledande rådgivare och leverantör inom fordonstvätt. Till deras huvudkontor i Kista söker vi nu dig som vill ta dig an rollen som administratör. Här blir du del av ett härligt och resultatinriktad gäng som arbetar med att leverera en service av världsklass till sina slutkunder. Hos Prowash kommer du utgå från kontoret för att få bästa möjliga stöttning av dina kollegor.
Det här är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult ute hos Prowash. Uppdraget är initialt fram till årskiftet med eventuell chans till förlängning. Arbetet är förlagt under kontorstider måndag - fredag, klockan: 07:30 - 16:30.
Du erbjuds
• En varierad och lärorik tjänst för dig som vill utveckla dina kunskaper inom koordinering
• En karriärspartner i form av en dedikerad konsultchef under uppdragets gång
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2023-09-06Dina arbetsuppgifter• Som administratör kommer du stötta tre serviceplanerare i det dagliga arbetet. Du kommer exempelvis:
• Ansvara för allmänna administrativa sysslor så som svara på mejl, scanna in dokument och svara i telefon
• Mottaga felanmälningar på telefon och digitalt
• Skapa arbetsorders i systemet Evatic
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av ett administrativt och kundorienterat arbete, så som sekreterare, administratör, samordnare eller dylikt
• Har erfarenhet av att arbeta via mejl och telefon
• Har mycket god datorvana
• Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du:
• Arbetat i systemen i Jeeves och Evatic
Vi söker dig som är
• Problemlösande
• Strukturerad
• Anpassningsbar
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och din motivering för tjänsten. För att trivas i tjänsten krävs det att du har en förmåga att snabbt kunna växla mellan arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta med adhoc uppgifter, har ett systematiskt arbetsätt och en prestigelös inställning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15097393".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8089069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.