Koordinator till Sundbyberg

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
2024-03-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator till Sundbyberg" (publicerad 2024-04-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vi söker en koordinator som kommer arbeta med att stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema.

Om uppdraget

Vår kund sitter vid Sundbyberg i Stockholm och arbetar med affärsstöd som är en del av upphandlingsenheten som idag består av inköpare och koordinatorer. De behöver nu en förstärkning av en koordinator/administratör på heltid för att täcka upp för föräldraledighet. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia, uppdraget är på heltid 100% och vi ser gärna att du kan påbörja uppdraget omgående och sedan kommer det pågå till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning.

Arbetet kommer vara på plats på kontoret minst 3 dagar i veckan med möjlighet, om arbetet tillåter, 2 dagar på distans.

Publiceringsdatum
2024-03-20

Arbetsuppgifter
Som koordinator/administratör är du spindeln i nätet och kommer stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema. Detta ställer krav på att du har en förmåga att planera det oförutsedda samtidigt som du har tydliga dagliga arbetsuppgifter som ska drivas framåt. Det är ett högt tempo där det krävs att du har förmågan att själv söka upp information för att lösa frågor som kommer in till enhetens samtidigt som du är noggrann i ditt arbete.

Nedan är exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som koordinator/administratör:

• Utföra arbetet mot nämnd och är ansvarig genom processen

• Sekretessbelägga handlingar

• Diarieföra och lämna för arkivering, samtliga handlingar och underlag för upphandlingsenheten

• Återrapportera samtliga delegationsbeslut för upphandlingsenheten

• Lägga upp avtal i avtalskatalogen och håller avtalskatalogen uppdaterad

• Godkänna auktorisationer

• Godkänna LOV-ansökningar

• Bevaka och besvara enhetens funktionsbrevlåda

• Ansvara och utföra uppdatering av SPEND-verktyget

• Övriga administrativa tjänster inom enheten

Kvalifikationer
• Relevant eftergymnasial utbildning

• Tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter

• Tidigare arbetat inom inom offentlig verksamhet (Kommun)

• God kunskap inom Office-paketet

Meriterande

• Meriterande om du har kunskap inom LOU

• Meriterande om du erfarenhet som nämndsekreterare, registrator eller som handläggare inom kommunal verksamhet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25 mars

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Sanna Perjons
sanna.perjons@bemannia.se

Jobbnummer
8553880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: