Koordinator till Member Relations, Friends Arena

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-11-08

Företaget
Friends Arena är byggd för att kunna anpassas till alla typer av evenemang. Men framförallt är den skapad för att göra upplevelsen optimal för gästerna. Flexibiliteten, skalbarheten, närhet till arenagolvet, de bekväma stolarna, maten, en visuell upplevelse utöver det vanliga och akustik i världsklass gör Friends Arena unik i Sverige. Det gör att Friends Arena kan locka hit de bästa artisterna och idrottarna vilket ger arrangörerna de bästa förutsättningarna. Därför kan Friends Arena lova gästerna många storslagna ögonblick framöver! Friends Arena är väl planerad så att både dedikerade, vuxna fans och barnfamiljer ska kunna få lika mycket utbyte av samma evenemang.

Om jobbet
Du kommer att tillhöra avdelningen Member Relations och ha en blandad administrativ och koordinerande roll. Du kommer att vara med och koordinera arbetsuppgifter inför evenemang till övriga i teamet och du kommer även vara delaktig i utvecklingsarbetet av processer för arbete på Member relations. Exempel på administrativa arbetsuppgifter är:

Fakturering
Avtalshantering
Biljettfrågor
Ansvara för nyhetsbrev, biljettsläpp och information inför besök
Delta i arbetet med att VIP-paket
Undersökningar tillsammans med marknadsavdelningen

Möjligheter
Du kommer att arbeta på Sveriges modernaste arena och ta del av oförglömliga ögonblick i svensk evenemangshistoria. Det är en chans att få vara med och skapa den servicestandard som kommer att känneteckna Friends Arena. Det är en perfekt möjlighet till ett spännande och lärorikt jobb där du kommer få ta del av evenemang och samtidigt vara delaktig i att skriva ett nytt kapitel i svensk evenemangshistoria.

Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för att hjälpa människor och ge service på högsta nivå. Du ska vara van att arbeta med människor, vara lyhörd och förstå gästernas behov. Att hjälpa kunden på alla sätt är en självklarhet och du gör alltid allt du kan för att kunden ska gå därifrån med ett leende. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och effektivt. Vi ser att du är en person som är initiativrik och växer i rollen när du får ta mycket ansvar.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid med rörligt schema som styrs av evenemangen. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det möjligheter till rekrytering av kunden.

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=368

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Daniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1698472

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: