Koordinator till kund på Södermalm

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till vår kund som skapar moderna trafiksystemlösningar söker vi nu dig som vill arbeta i en roll som koordinator. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Publiceringsdatum
2015-06-10

Arbetsuppgifter
Som koordinator kommer du att ha en bred och ansvarsfull roll hos vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att arbeta med att övervaka inköp, paketera och verifiera order, agera support gentemot användare, beställa produkter samt följa produkter ut till leverans. Du kommer också att vara den som godkänner projektrelaterade fakturor och sätter samman och skickar kundinformation vid behov till säljarna. Som koordinator arbetar du också med systemtester före leverans och efter installation. Du kommer också att ha många externa kontakter med exempelvis montörer och servicepersonal. I rollen som koordinator är du också ansvarig för mobilanvändningen ute hos kunder och att fylla på abonnemangen när det behövs. I tjänsten ingår det även att ansvara för kontorsmiljön hos vår kund.

Om företaget
Vår kund skapar moderna trafiksystemlösningar till tåg, bussar och fartyg och startade upp sin verksamhet 2006. Hos vår kund kommer du att ges möjligheten att arbeta i ett kunnigt team om fyra personer inom datakommunikation. Vår kund sitter i fina lokaler vid Slussen i Stockholm.
Mer information om vår kund kommer att ges vid intervju.

Profil
SKALLKRAV:
Minst ett års arbetslivserfarenhet som administratör eller koordinator

Meriterande:
Linuxvana

Dina personliga egenskaper
Vi ser att du som söker är organiserad och strukturerad. Du har en positiv inställning och trivs med att arbeta i en arbetsmiljö där den ena dagen inte är den andra lik. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har ett flexibelt förhållningssätt. Du är självgående och tar egna initiativ, är driven och nyfiken. Vi ser också att du har goda kunskaper i Word och Excel.
positiv trots bitvis rörig arbetsmiljö med mycket förändringar. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Urval: Sker löpande
Start: Omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5618
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Landin

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2332061

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: