Koordinator till IT-bolag i Solna

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-04-13

Om tjänsten
Är du en administrativ person som trivs i en roll där du får skapa struktur? Då kan rollen som koordinator hos vår kund vara helt rätt för dig! Du med tidigare erfarenhet av kundkontakt och administration har nu chansen att utvecklas i ett team som präglas av samarbete och gemenskap! Låter det intressant? Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Tillsammans med ditt team på dispatch-avdelningen hos vår kund fyller du en viktig funktion i deras verksamhet. I rollen kommer du, tillsammans med ett team på tre kollegor, ta emot ärenden från kundserviceavdelningen och fördela dessa på bolagets tekniker. Bland annat kommer du ansvara för att:

• Ta emot uppdrag från bland annat kundservice, säljare och tekniker
• Planera och boka ut tekniker för reparationer, installationer eller andra arbeten
• Beställa reservdelar
• Administrera ärenden i bolagets system

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av administration
• En godkänd gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Goda datorkunskaper och har lätt för att lära dig nya system

För att lyckas i denna rollen tror vi att du som person är kommunikativ och lösningsorienterad. Du arbetar även självständigt samt är strukturerad och ansvarstagande i din arbetsroll. Vidare trivs du i en roll med breda kontaktytor och har ett pedagogiskt sätt att hantera olika typer av människor.

Övrig information
Start: Omgående/enligt överenskommelse

Placering: Solna

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7655603

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: