Koordinator till företag i Kista

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-12-15

Om tjänsten
Är du en person som gillar koordinering och att ha många bollar i luften samtidigt som du kan se helheten? Är du dessutom serviceinriktad och vill arbeta i en roll med flertalet kontaktytor? Då har du nu chansen att söka ett sex månaders långt uppdrag som koordinator till vår kunds planeringsteam. Låter det som något för dig? Läs mer om tjänsten och sök redan idag!

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator hos vår kund kommer du att ingå i ett härligt team på fem personer. Tillsammans planerar ni och bokar ut revisorer hos företagets kunder. Det är en utvecklande och varierande roll där du får chansen att samla på dig värdefull erfarenhet av administration. Bland annat kommer arbetsuppgifterna innefatta:

• Kontakt med revisorer och kunder via telefon och mail
• Interna kontaktytor, till exempel med säljavdelningen
• Informationssökning och administration i företagets system
• Löpande uppföljningsmöten med teamet

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som koordinator hos vår kund ser vi att du är lösningsorienterad, noggrann och frågvis. Vidare är du serviceinriktad och flexibel, då snabba förändringar kan se. Vi ser även att du har:

• Erfarenhet av koordination och planering
• En förmåga att se helheten och en vana av att ha många bollar i luften
• God systemvana och erfarenhet av Office-paketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Kunskaper i norska eller danska ses som meriterande för denna roll



Övrig information
Plats: Kista/Helenelund

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid, 6 månader

Arbetstider: 08.00-17.00

Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på Madeleine.Ranstrom@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sök därför redan idag, välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8331390

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: