Koordinator till fastighetsenheten
Nacka kommun, fastighetsenheten / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nacka kommun, fastighetsenheten i Nacka Nacka är en framåtlutad kommun med kunden i fokus och nu behöver fastighetsenheten förstärka organisationen med en koordinator!
Fastighetsenhetens uppdrag är att säkerställa lokal-, och bostadsförsörjning för välfärdsverksamheter, förvalta kommunägdmark samt ansvara för genomförandet av ny-, om- och tillbyggnader av hus som ska ägas och förvaltas av kommunen.
Enheten består av ca 55 st medarbetare fördelat på 4 st grupper.
Ditt uppdrag
Som koordinator kommer du att vara en del av navet på enheten där du arbetar direkt under biträdande enhetschefen och sitter med i ledningsgruppen. Främst bistår du ledningsgruppen men även projektledare och förvaltare med administrativt stöd och koordinering av uppgifter. I rollen ingår även ansvar för enhetens webbsidor, kartläggning och stöttning i arbetet med intern kommunikation, rutiner och arbetssätt samt fakturor, dokument- och ärendehanteringssystem. Du kan bistå vid nyrekrytering och introduktion för nyanställda.
Är det här du?
Du tänker strategiskt och är van att organisera olika uppdrag. För att lyckas i rollen krävs det dessutom att du är strukturerad och ordningsam med en vilja att utveckla och prova nytt.
Utöver ovan behöver du ha förmågan att ta ansvar och initiativ för att driva dina processer framåt. Eftersom du kommer ha kontakt med hela organisationen, inte bara fastighetsenheten, behöver du ha god kommunikationsförmåga i både tal och skrift, vara serviceinriktad och noggrann samt ha en mycket god samarbetsförmåga.
Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt.
Din erfarenhet
• Relevant akademisk utbildning
• Minst 3 års erfarenhet som koordinator eller liknande befattning
• Erfarenhet av projektledning
• Van användare av faktura- och dokumenthanteringssystem, Excel och PowerPoint
• Erfarenhet av arbete i politisk styrd organisation är meriterande
Vi erbjuder
I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga.
Vi erbjuder möjlighet att jobba hemma, tillgång till gym i Nacka stadshus, friskvårdstimme och friskvårdsersättning samt växling av semesterersättning mot fler semesterdagar.
Publiceringsdatum2024-07-29Om tjänstenOm du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Erik Wiberg, bitr. enhetschef, på
erik.wiberg@nacka.se, 070 431 94 41 och/eller
https://www.linkedin.com/in/erik-wiberg-48207960/.Vi ser fram emot att få din ansökan!
Löpande urval, så välkommen med din ansökan redan idag, dock senast 18 augusti.
Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/172".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nacka kommun (org.nr 212000-0167)
Arbetsplats Nacka kommun, fastighetsenheten
Kontakt Erik Wiberg, bitr. enhetschef
087189441 Jobbnummer 8814494
Observera att sista ansökningsdag har passerat.