Koordinator till bolag i Solna

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Solna
2022-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator till bolag i Solna" (publicerad 2022-12-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-21

Om tjänsten
Är du en administrativ person som trivs i en roll där du får skapa struktur? Har du tidigare erfarenhet av koordinering och kundkontakt? Vill du jobba i ett team som präglas av samarbete och gemenskap? Då kanske detta är en roll för dig!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som dispatcher på vår kunds Dispatchavdelning fyller du en viktig och central funktion i deras verksamhet. Teamet utgörs av dig och tre kollegor som gemensamt ansvarar för att fördela inkomna serviceärenden till bolagets tekniker.

Du kommer bland annat att ansvara för:

• Planera och boka tekniker för reparationer, installationer eller annat arbete som ska utföras.

• Ta emot uppdrag från kundservice, säljare, kunder samt tekniker.

• Beställa reservdelar.

• Diverse administrativa uppgifter tex. uppdatera affärssystem.

• Lägga ärenden i bolagets system, främst på svenska men även en del på engelska.

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som

• Har något års arbetslivserfarenhet av arbetsuppgifter där man jobbar i ärendehanteringssystem, Office paketet samt mail och chatt.

• Har godkänd gymnasieutbildning.

• Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav (tal och skrift).

• Goda datorkunskaper och har lätt för att lära dig nya system.

Som person tror vi att du trivs i ett jobb där du har mycket kontakt med olika individer både internt och externt. Du gillar att ge service och har ett pedagogiskt sätt att hantera många olika typer av människor. Vidare arbetar du strukturerat och självständigt och är duktig på att prioritera och fatta beslut även i stressiga situationer.

Övrig information
För denna tjänst blir du anställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Solna. Tjänsten är på heltid och tillsvidare och start sker enligt överenskommelse. Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Lisa Hägglund på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7188260

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: