Koordinator till Avega Group
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person med service ut i fingerspetsarna? Har du tidigare erfarenheter som Receptionist och vill ta klivet vidare och få utökade ansvarsområden? Då har vi på Adecco den perfekta tjänsten för dig hos vår kund Avega Group!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som Koordinator ligger ett stort ansvar på dig när det gäller bokning av resor, administration kring mobila abonnemang när medarbetare börjar och slutar, se till att överlåtelser, från och tillträden går igenom samt att ansvara för koncernens samtliga mobilabonnemang och avtal.
Utöver detta har du även sedvanliga receptionssysslor såsom att ta emot besökare, koppla vidare inkommande samtal, sköta posthantering, administrera passerkort, ta emot bud, inköp av kontorsmaterial etc.
Du kommer att ingå i ett team tillsammans med en Receptionist och en Kontorskoordinator.
Avega Group anordnar utbildningsforum och det är din uppgift att vara behjälplig med att koordinera dessa. Du har kontakt med leverantörer gällande mat och dryck, du finns tillgänglig för förberedelser och du hjälper till under events. Tjänsten är ett mammavikariat på 1år. Arbetstiderna är måndag-fredag 8-17 och ibland kan det förekomma kvällsarbete.
Hos Avega Group arbetar man i en miljö med öppet klimat där professionalism och medmänsklighet genomsyrar företagskulturen.
Vem trivs här?
Då det ligger en stor tyngd i din roll och ett stort ansvar kring dina arbetsuppgifter så ser vi gärna att du har några års erfarenhet i rollen som Receptionist. Detta är troligen nästa steg i din karriär och möjligheterna att få mer erfarenheter.
Vi tror att du är en prestigelös person som brinner för service, har ett öga för detaljer och lär dig nya saker snabbt. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och i skrift, och du är en van datoranvändare. Har du dessutom erfarenhet av att anordna events, så är det fördelaktigt. Som person är du framåt, du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete. Du är en do:er som tar tag i saker, har ett helhetsperspektiv och inte rädd för att ta egna initiativ.
Vilka är Avega Group?
Avega Group är ett konsultföretag inom IT och verksamhetsutveckling. Vi är organiserade i specialiserade dotterbolag för att alltid kunna erbjuda den bästa kompetensen på marknaden. Vår affärsidé är att matcha våra kunders behov med medarbetarnas specialistkompetens och fokus, vilket skapar ömsesidig framgång. Genom vår förmåga att attrahera och behålla de mest kvalificerade konsulterna inom varje specialistområde har vi förmånen att stödja våra kunder i utvecklingen av Nordens mest komplexa och spännande projekt. Genom fokus på kvalitet, lönsamhet och tillväxt, har vi sedan starten vuxit organiskt och alltid varit lönsamma. Avega Group AB grundades 2000 och är sedan 2010 noterat på NASDAQ OMX Stockholm. Avega Group har ca 400 anställda och är etablerade i Stockholm, Malmö, Göteborg och Oslo.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en stimulerande och omväxlande tjänst på ett spännande företag. Om du är rätt person så finns det goda möjligheter att utvecklas hos oss.
Avega Group har dessutom ett unikt forum för kompetensutveckling, kallat Elevate, där våra medarbetares intressen och behov styr innehållet på föreläsningar och utbildningar. Syftet är att kunna erbjuda en plattform där såväl våra medarbetare som våra kunder kontinuerligt kan utvecklas. Som medbetare på Avega Group får du ta del av samtliga föreläsningar och kan även bidra själv med förslag och önskningar på talare och ämnen.
Är du intresserad?
Vid denna rekrytering samarbetar Avega Group med Adecco och du ansöker via formuläret nedan. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor ang tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Gimmerborn
caroline.gimmerborn@adecco.se Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat 1år Heltid
Publiceringsdatum2016-01-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-26
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Gimmerborn
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2638617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.