Koordinator sökes

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2023-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator sökes" (publicerad 2023-11-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-06

Om tjänsten
Som Koordinator kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa effektiv kundservice och support för våra nordiska kunder. I din roll kommer du att ansvara för att fördela serviceärenden, ta emot samtal från kunder och boka service. Du kommer också att hjälpa till med att administrera våra system. Vi sitter i fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad och välkomnar dig som gillar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Fördela inkommande mail från kunder till rätt tekniker för bokning.
• Ta emot inkommande samtal från kunder och assistera med att boka service.
• Administrera lättare serviceärenden i salesforce och fördela dem till rätt kollega.
• Stödja inte bara svenska kunder utan även norska och danska kunder vid behov.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående och pågår inledingsvis i 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att använda Outlook och Teams och har tidigare arbetat med bokningssystem. Om du har kunskap om Salesforce ser vi det som meriterande. Det är också en fördel om du kan tala danska, men det är inget krav. Viktiga personliga egenskaper inkluderar förmågan att arbeta effektivt i en stressig miljö och att vara flexibel. Vi tror att du kommer trivas extra bra i denna tjänst om du tidigare arbetat som samordnare, bemmaningskoordinator eller liknande.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet av MS office (särskilt excel)
• Tidigare kunskap om bokningssystem.
• Meriterande om du har erfarenhet av Salesforce.
• Meriterande om du kan danska.
• Goda engelskkunskaper, då vårat koncernspråk är engelska
• Förmåga att arbeta effektivt och strukturerat i en stressig arbetsmiljö.
• Flexibilitet.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och förmågan att hantera arbetsuppgifterna i en global miljö.

Kontaktuppgifter
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundservicekoordinator, Kundservice, Outlook, Teams, Salesforce, Danska, Engelska, Flexibilitet, Bokningssystem, Adecco, Stockholm

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43375".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
8172106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: