Koordinator / samordnare / kundsupport till expansivt bolag

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-12-07

Företaget
Företaget är ledande inom installation- och servicetjänster i Sverige och Norge och jobbar tillsammans med kända och väletablerade uppdragsgivare. Varje månad utför företaget runt 2000 uppdrag i Sverige inom segment som parabol, värmpumpar och fiberinstallationer. Bolagets kontor finns i Bromma består av ett driftigt team om 12 personer. Tillsammans representerar dem den svenska delen i ett Norsk-Svenskt bolag som idag omsätter ca 200 msek.

På arbetsplatsen är det högt i tak och fokus på mjuka värden. Bolaget har som ambition att etablera en ny miljardkoncern i Norden. Detta görs med stor arbetsglädje och kunden i fokus. Arbetsteamet som består av ambitiösa och kompetenta medarbetare behöver nu utöka sin personalstyrka. Företaget söker en koordinator som är redo att vara en central del i deras framgångsresa.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator kommer du att arbeta med många kontaktytor, såväl internt som externt. Ditt primära ansvar är att agera kundsupport över telefon gentemot företagets montörer och uppdragsgivare där frågor exempel kan beröra fakturering och tekniska problem. I rollen som koordinator kommer du också att hantera kunduppföljningar och göra praktiska kontroller i systemet för att se till att information inför fakturering stämmer. Du kommer också att utföra kunduppföljningar för att säkerställa en hög kvalitet och vara behjälplig vid reklamationshanteringar.

Vid behov kommer du också att vara en hjälpande hand vid samordning av montörer till uppdrag och delta i rekrytering av nya montörer. Rollen är bred och kan komma att utvecklas utifrån dina främsta kunskaper. I dagsläget berör rollen frågor som relateras till kundservice, logistik och administration.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• God systemvana och kunskap i Officepaketet
• Du talar svenska och engelska, i så väl tal som i skrift
• Du har god teknisk förståelse
• Arbetslivserfarenhet där du arbetat som teknisk support, teknisk projektledare eller 2:nd line support (meriterande)

För att trivas i rollen uppskattar du att arbeta i ett högt tempo och drivs av att få ta eget ansvar. Din tidigare erfarenhet har utvecklat din förmåga att ta egna initiativ och att utföra ditt arbete med högsta kvalitet. Som person trivs du med att ha många bollar i luften men kan ändå inneha ett strukturerat arbetssätt. Vidare uppskattar du att ha många sociala kontaktytor i ditt arbete och besitter förmågan att ge kundservice i toppklass. Utöver detta är du lösningsfokuserad och drivs av att hitta lösningar som passar både för företag och kund.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk support, koordinator, samordnare, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Bäckhed sofia.backhed@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3201678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: