Koordinator / Projektkoordinator / Administratör / Administratio

Bravura / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-03-07

Företaget
ASSA ABLOY är världsledande inom lås-, säkerhets- och entrélösningar och år 2014 kvalificerade de sig till Forbes lista över världens 100 mest innovativa företag. Deras produkter och tjänster erbjuder ett komplett utbud av portar och dockningslösningar, såväl som service och underhåll av dessa. Företaget har cirka 350 medarbetare, varav cirka 30 personer arbetar på kontoret i Västra Frölunda. De ska genomgå ett affärssystemsbyte och söker nu en ny medarbetare som ska bistå i det administrativa arbetet för att frigöra resurser till förändringsprojektet.

Tjänsten är ett långsiktigt bemanningsuppdrag på heltid som sträcker sig över minst sju månader.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör fungerar du som en koordinerande länk mellan företaget och dess kunder och du spelar en central roll för att skapa hög kundnöjdhet och ett välfungerande orderflöde. Du arbetar med administration och orderhantering, där dina arbetsuppgifter är att beställa material, registrera fakturor och kontrollera att beställningarna följer tidsplan. Du arbetar med flertalet kontaktytor, däribland företagets kunder och leverantör. Vidare samarbetar du även med företagets säljare, från vilka du får in order.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av logistik ses som meriterande

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder och kollegor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, administration, koordinator, koordinering, projektadministratör, projektassistent, projektkoordinator, assistent, order, orderhantering, ordermottagare, orderläggare, orderadministratör, projekt, konsult, bygg, byggbranschen, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3359410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: