Koordinator / planerare / assisterande serviceledare

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-25

Företaget
Lambertsson Kran ingår i Peab-koncernen och är nordens största leverantörer och uthyrare av byggrelaterade tjänster och produkter. De förser kunder inom bygg- och industribranschen med ett brett utbud av byggkranar och bygghissar. Region Väst har sin depå och kontor i Lindome och här ingår du i ett arbetslag om 20 medarbetare där företagskulturen präglas av en god gemenskap, flexibilitet och engagemang för att leverera bästa lösningen för företagets kunder. Läs mer om företaget här: https://lambertsson.com/


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator arbetar du brett och varierat med löpande administrativt arbete och stöttar Servicechef och andra interna funktioner i det dagliga arbetet. Detta innefattar uppgifter som kalkylarbete, upprätta materialspecifikationer och uppställningsritningar samt resursplanering och färdigställande av underlag i arbetsorder. Därtill kommer du även att ha ett mer övergripande ansvar för att säkerställa att ordersystem och planeringsverktyg fungerar optimalt för verksamheten.

Rollen kan förklaras som en koordinerande och administrativ tjänst med daglig kontakt med montörer och kunder, där du ansvarar för att leverera en god service. Arbetet varierar från dag till dag och du arbetar nära kollegor med mångårig kunskap till din hjälp. På sikt finns möjlighet att utvecklas till serviceledare.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av att koordinera, planera eller schemalägga arbete
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• God dator- och systemvana
• B-körkort
• Meriterande är arbetslivserfarenhet inom bygg- eller industribranschen och/eller mekaniker samt ledarerfarenheter

Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta egna initiativ ser du som motiverande och du räds inte att ta kontakt med nya människor som du bygger relation till. Vidare drivs du av att hjälpa andra och du gillar att komma med nya idéer för att på bästa sätt hitta lösningar till kunder och kollegor. Du tycker om att sätta dig in i olika problem och är nyfiken att lära dig mer om verksamheten och tekniska frågor.

Övrig information:

• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos företaget.

Start: enligt överenskommelse
Plats: Lindome
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Koordinator, planerare, assisterande servicechef, serviceledare, transportledare, arbetsledare, administratör, kontorsassistent, verksamhetsutveckling, teknik, mekaniker, verkstad, montage, chef, ställföreträdande, servicechef, service, underhåll, uthyrning, byggkran, bygghiss, mobilkran, internstöd, entreprenad, fakturering, tillståndshantering, arbetsmiljö, lön, chefsassistent, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Dubar helena.dubar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4690065

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: