Koordinator på deltid till vår kund i Göteborg

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av administration och är redo för nästa utmaning? Är du en strukturerad, flexibel och initiativtagande person? Då är tjänsten som Koordinator på deltid till vår kund i Göteborg något för dig!

Om Tjänsten
Vårt kundföretag som verkar i energibranschen har sitt kontor beläget i centrala Göteborg. De håller nu på att utveckla rollen som koordinator på deltid och söker en driven person som kan ta egna initiativ och självständigt kan leda projekt och hantera den dagliga verksamheten med fokus på områden runt kontorsadministration och IT.

Arbetstiderna kommer att vara flexibla men du förväntas arbeta 50% under deras kontorstider måndag till torsdag 08.00 - 16.30 och fredag 08.00 - 15.12. Tjänstens omfattning kan komma att förändras framöver och då uppgå till 50%-75%.

Din roll kommer att innebära:
• ansvar för kontorsadministration
• att vara ansvarig för vissa IT-frågor exempelvis telefoni, mötesrumsutrustning och vissa system
• ansvar för projekt exempelvis rörande arkiv, arkivsystem och kontorsplaceringar
• vara resurs i interna verksamhetsutvecklande projekt

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och har en god datorvana. Det här är ett jobb för dig som är lösningsorienterad, kommunikativ, flexibel, gillar att ha ordning och reda samt har en förmåga att prioritera i arbetet. Då du kommer att ha varierande ansvarsområden och samverka med både interna och externa parter är det viktigt att du känner dig bekväm i en roll som spindeln i nätet.

Viktigt för tjänsten är:
• att du har ett intresse och nyfikenhet för IT och IT-system
• erfarenhet av Officepaketet och SharePoint
• svenska och engelska i både tal och skrift

Tidigare erfarenhet av Office 365 är en merit. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som koordinator är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sandra Tinsveds på 073 6847502.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Koordinator, Administratör, Administration, verksamhetsutveckling, Göteborg, Adecco.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Ange följande referens när du ansöker: ref-28818
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Tinsveds sandra.tinsveds@adecco.se 0736847502

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
4588880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: