Koordinator på 50 % till internationellt certifieringsbolag!
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en person som älskar att vara spindeln i nätet och arbeta med varierande arbetsuppgifter? Kanske är du studerande och söker ett extrajobb vid sidan av studierna? Är du strukturerad, flexibel och öppen för att lära dig nytt? Då kan du vara rätt person för oss!
Publiceringsdatum2021-03-09ArbetsuppgifterJust nu söker vi en administrativ koordinator för en deltidsanställning, 20 timmar per vecka, 4-5 timmar om dagen antingen måndag till fredag eller måndag till torsdag. Viktigt är att du ska kunna arbeta under sommaren för att hjälpa till att täcka upp då delar av personalen går på semester under denna perioden. Tjänster sträcker sig till troligtvis till september 2021, med eventuell chans till förlängning.
Exempel på arbetsuppgifter som förekommer i rollen som administrativ koordinator:
• Skapande av inspektionsorder som ska utföras både i Sverige och utomlands
• Orderbekräftelse till kunder
• Uppföljning av pågående beställningar
• Samordning av inspektioner hos exportörer
• Registrering och arkivering av inspektionsrapporter
• Fakturering
• Telefonsvar
Du kommer att ingå i ett litet men dynamiskt team av dedikerade medarbetare som är stolta över att ge sina kunder den bästa servicen.
Om företagetVår kund är ett världsomspännande inspektions-, test-, och certifieringsbolag som har över 95 000 anställda i världen. Det svenska och norska kontoret är små kontor i koncernen med cirka 50 anställda totalt. De har samma VD, ekonomiavdelning och även IT-chef i Norge, Sverige och Danmark.
ProfilRollen kräver en person som kan arbeta på ett strukturerat sätt och samtidigt har en bra översikt över vad som ska göras. Du kan kommunicera flytande både på svenska och engelska samt vet vad en god kundservice innebär. Vidare har du även goda kunskaper inom MC Office-paketet och grundläggande IT-erfarenhet.
Skallkrav:
• Kan kommunicera genom tal och skrift flytande, både på svenska och engelska
• Erfarenhet av Microsoft Office-paketet
Meriterande:
• Erfarenhet av fakturering och orderregistrering
• Pågående eller utförd kontorsutbildning som specialiserar sig på administration, handel eller finans
• Erfarenhet inom nationell handel
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStartdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Deltid, 50 %
Urval sker löpande! Ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22679".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Jobbnummer 5617680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.