Koordinator och säljare
Trygg Kompetens AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Trygg Kompetens AB i Stockholm,
Huddinge,
Flen,
Nacka eller i
hela Sverige Trygg Kompetens är ett företag vars affärsidé medför att vi frigör tid för våra kunder, både privatpersoner och företag genom att tillföra extra resurser som är behövda och uppskattade. Vi bemannar inom administration, ekonomi, allmän företagsservice, fastighetsservice men även hemservice som RUT/ROT.
Våra medarbetare är seniorer och pensionärer med erfarenhet, kompetens och motivation. De arbetar för att de vill - det skapar arbetsglädje!
Vi söker dig som är vill vara behjälplig med administration och matchning mellan personal och uppdrag. Därför är det viktigt med fingertoppskänsla när det gäller personal.
Du kanske studerar eller arbetar deltid med vill utöka din inkomst. Om vi lyckas kommer rollen att utökas med affärsansvar. Inledningsvis rör det sig om en timanställning med eget ansvar att jobbet blir gjort. Du måste tycka om att arbeta med äldre människor.
Publiceringsdatum2015-01-09Dina arbetsuppgifter• Bevaka inkomna uppdrag och besvara dem
• Offertskrivande och prishantering
• Matcha uppdrag med rätt personal
• Följa upp uppdraget och ha kundkontakt
• Rapportera timmar för fakturering och lön
Kvalifikationer och erfarenheter
Du har förmågan att sätta kundens behov i centrum och kan lyfta fram nyttan för kunden. Vidare är du datorvan och att jobba med telefon ser du som en fördel. Erfarenhet av offertskrivning och prisförhandlingar är meriterande, dock inget krav. Du har avslutade gymnasiala studier och behärskar svenska språket fullt ut.
Personlighet
Vi värderar dina personliga egenskaper mycket högt och du har den rätta passionen, potentialen, driftigheten och tävlingsinstinkten. Du tycker att det är stimulerande och utmanande att arbeta i en liten organisation där du får vara med och sätta rutiner och försäljningsvägar med stort eget ansvar och med kundens bästa i fokus. Du har gott om energi, är effektiv och prestigelös.
Erbjudande
Du kommer ta anställning hos ett litet företag där du kan vara med och påverka tillväxtmål och relationer till kunder och samarbetspartners..
Vill du vara med och bygga företag, tveka inte att ansöka.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
I början c:a 8 tim/v
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-31
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@tryggkompetens.seFöretagTRYGG KOMPETENS AB
AdressTRYGG KOMPETENS AB
SOMMARVÄGEN 3
14252 SKOGÅS
KontorsadressSOMMARVÄGEN 3
SKOGÅS
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41025050
E-postadress:
rekrytering@tryggkompetens.se Jobbnummer 2121234
Observera att sista ansökningsdag har passerat.