Koordinator mot industri

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha möjligheten att kunna utveckla i ett internationellt bolag samt har ett stort tekniskt intresse? Då har vi tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-12-20

Arbetsuppgifter
Ditt fokus kommer att ligga på att koordinera ut inspektörer. Rollen innebär att du kommer att ta emot ordrar, administrera dessa och se till att rätt inspektör finns på plats hos kund samt förbereda för inspektion. Du kommer att ha kontakt med leverantörer runt om i norden även andra koordinatorer. Andra administrativa arbetsuppgifter som kommer förekomma är bland annat granskning av teknisk dokumentation och fakturering vid avslutat projekt.

Teamet består av två personer och du kommer att ha en mentor i början av tjänsten.

Om företaget
Vår kund är ett stort internationellt bolag inom bland annat inspektion och certifiering. Mer information kommer att tilldelas under intervjun.

Profil
Skallkrav:
För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har:

• Studerat en teknisk gymnasieutbildning eller högskoleingenjörsutbildning inom mekatronik, el eller maskin
• Goda kunskaper i Officepaketet
• God svenska samt engelska

Det anses meriterande om du har:

• Erfarenhet av systemet BOSS

Som person är du noggrann, stresstålig och strukturerad då dina arbetsdagar inte alltid kommer vara förutsägbara. Du brinner för teknik och är en problemlösare då du ser möjligheter snarare än problem. Du ska kunna jobba självständigt men även ha lätt för att samarbeta i grupp.

Företaget kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter för rätt person!

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Omfattning: Deltid, 30h/v men finns möjlighet till heltid.
Start: v.1 2016
Ort: Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6541
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Forsell jennie@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2585680

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: