Koordinator med erfarenhet av inköp

Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Sandviken, Gävle, Falun, Östhammar, Borlänge eller i hela Sverige

Är du en driven och kommunikativ person som gillar struktur och har erfarenhet av inköp? Vi har en spännande möjlighet för dig. Missa inte chansen - ansök redan idag!

Publiceringsdatum
2019-12-06

Arbetsuppgifter
Som koordinator hos vår kund kommer du jobba med inköpsprocessen samt vara med och styra det dagliga arbetet i gruppen. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Om företaget
Vår kund är en global industrikoncern inom verktyg och verktygssystem för skärande metallbearbetning; maskiner och verktyg, tjänster och tekniska lösningar för gruv- och anläggningsindustrin; produkter i avancerade rostfria stål och speciallegeringar samt produkter för industriell värmning. Företaget grundades 1862 och har idag cirka 42 000 anställda (varav cirka 10 000 i Sverige) och försäljning i mer än 160 länder.

Profil
Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• 1-3 års erfarenhet av inköp

För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, driven och framåt. Du behöver förstå inköpsprocessen och vara relativt självgående.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Placering: Sandviken
Omfattning: Heltid, visstidsanställning 12 månader med chans till förlängning
Arbtestider: Mån-fre 08-17

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "21136".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
4991271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: