Koordinator med engelskkunskaper! (1 års vik)

Maxkompetens Växjö / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2012-12-10

Arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en projektkoordinator för ett vikariat på 1 år. Vår kund är ett större teknikföretag i Växjö som från februari 2013 till mars 2014 behöver en vikarierande projektkoordinator på heltid.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av MaxKompetens men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Dina arbetsuppgifter
Som projektkoordinator kommer du främst att arbeta med att:

• Ge service och support till den interna projektavdelningen.
• Administrera rekvisitioner, reseräkningar, resebokning och interna tidrapporter.
• Koordinera och kontinuerligt hålla en intern dialog med avdelningar som skall förses med informationer, rapporter och statistiker.
• Attestera fakturor och sköta allmän intern dokumentation.
• Ta emot besökare och boka konferenslokaler samt serva och guida större besöksgrupper.

I externa projekt:

• Koordinera och ge support till inblandade personer i kundprojekten.
• Ansvara för kontinuerligt underhåll i interna rapport- och dokumentationssystemet.
• Hålla avtal, kontrakt, dokumentation och mallar uppdaterade.
• Assistera i vissa inköps- och rutinprocesser.
• Mottaga och administrera leverantörsavtal och övriga dokument.
• Agera högra handen till flera internt inblandade personer och avdelningar.

Profil
Vi söker dig som har en färdig utbildning på minst gymnasienivå. Du har gärna något års erfarenhet inom administration och service. Din tekniska kompetens är grundläggande och du har en god förmåga till att kunna hålla igång flera olika uppgifter samtidigt.

Din svenska och engelska är flytande såväl i tal som skrift, övriga språkkunskaper är meriterande. Vidare har du en mycket god datorvana och behärskar Officepaketet obehindrat. Vi ser gärna att du har jobbet i något form av rapport- och/eller affärssystem, SAP är klart meriterande.

Som person bör du vara:

• Engagerad och initiativrik.
• Strukturerad och gilla ordning och reda.
• Snabb, effektiv och prestigelös.
• Flexibel, kommunikativ och hjälpsam.
• Stresstålig samt ha skinn på näsan när det behövs.

Hos vår kund får du en fin chans till att bygga på ditt CV och visa upp vem du är och vilka kompetenser du besitter. Vikariatet är på minst ett år, men kanske kan nya utmaningar uppstå därefter? Antingen hos vårt kundföretag eller hos Maxkompetens.

Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!

Start: Februari/Mars 2013.

Arbetstid: Heltid fram till sista mars 2014.

Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Välkommen med din ansökan till www.maxkompetens.se!

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på www.maxkompetens.se!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Rebecca Moberg, Key Account Manager 070- 546 12 22 rebecca.moberg@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Växjö

Adress
Maxkompetens Växjö
Framtidsvägen 12
35196 VÄXJÖ

Kontorsadress
FRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0470-723388
E-postadress: vaxjo@maxkompetens.se

Jobbnummer
1413378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Växjö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Växjö: