Koordinator med ekonomikunskaper
Hireq AB / Ekonomiassistentjobb / Simrishamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Simrishamn,
Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hireq AB i Simrishamn,
Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Skurup eller i
hela Sverige Om HIREQ
HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet.
För ett bemanningsuppdrag på minst 8 månader hos ett fastighetsbolag söker vi nu en Koordinator med ekonomikunskaper.
Publiceringsdatum2020-01-21Dina arbetsuppgifterI dina arbetsuppgifter som ekonom hos oss kommer du ansvara för faktureringsprocessen, projekthantering, stämma av och insamla korrekta uppgifter, vidare inkluderar tjänsten arbete med leverantörsreskontra samt beställning av arbetskläder och vitvaror.
Du kommer att jobba nära dina kollegor på kontoret och på fältet och hjälpa till med administrativa uppgifter och uppföljningar. Andra arbetsuppgifter som ingår är att ta emot kunder och hyresgäster som besöker vårt kontor, hantera felanmälan som lämnas av våra hyresgäster. Koordinera så att felanmälningar blir åtgärdade av våra fastighetsskötare, det kan även innebära enstaka visningar och besiktningar av lägenheter vid byte av hyresgäst.
God datavana är ett krav för tjänsten såväl som flytande svenska i tal och skrift. Vi arbetar i Hogia Ekonomi, ByggSamordnaren, Scrollan, Visma 600, Officeprogrammen m. fl.
KvalifikationerVi söker dig som arbetat som ekonomiassistent tidigare och gillar att ha en roll som spindeln i nätet.
För att passa in i vårt team är du noggrann och ansvarsfull. Du är flexibel och stresstålig och du lär dig snabbt. Att du har en hög servicekänsla, är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och gillar utmaningar ser vi som en självklarhet, problemlösning är en del av vardagen.
Du bör trivas i en koordinerande och samordnande roll och tycka om att ha daglig kontakt med kollegor och kunder. Som person bidrar du med positiv energi, hög arbetsmoral, diskretion och har inga problem med att fatta egna beslut och att komma med egna initiativ till lösningar. Du har lätt för att samarbeta samtidigt som du planerar dina dagar och arbetar självständigt.
Krav
• Erfarenhet som ekonomiassistent
• B-Körkort
• God datavana, Office-programmen
Detta bemanningsuppdrag
I detta bemanningsuppdrag gör vi ett löpande urval och ser därför gärna din ansökan så fort som möjligt. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att ringa Olga Lynova, 0411-55 52 65 eller Ingrid Duvander, 0411-55 55 51. Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltidsanställning Visstid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHireq AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hireq AB (org.nr 556878-4275)
Arbetsplats Hireq AB
Jobbnummer 5053786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.