Koordinator Marknad / Ekonomi

Buhr Agenturer AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Buhr Agenturer AB i Göteborg

Buhr Agenturer AB är ett litet men vitalt familjeföretag med försäljningsuppdrag för flera kända europeiska varumärken med inriktning mot hotel, restaurang & storkök. Vår uppgift är att förse
marknaden med kvallitét, service och professionalism inom produktgrupper som porslin, glas, bestick, bar, buffétsystem samt övrig köksutrustning
Vi drivs som företag av ett starkt engagemang för våra produkter, huvudmän och kunder. Vi har högt anseende i branschen och både kunder och huvudmän värdesätter vår pålitlighet. Det viktigaste i vårt företag är flexibilitet och lojalitet mot varandra, företaget, kunder och huvudmän.
För att även i fortsättningen kunna hålla den höga standarden på våra tjänster behöver vi utöka vårt team. Vi söker därför en ny medarbetare som tillsammans med oss andra skall fortsätta utveckla vårt företag och behålla dess positiva varumärke.
Vi söker nu en driven, utåtriktad och orädd person med vilja och förmåga att planera, organisera och själv kunna lösa uppkomna problem. Du är prestigelös, har ett öga för vad som behövs göras och är alltid beredd att "hugga i". Noggrannhet är ytterst viktigt och din samarbetsförmåga är mycket god. Du har förmåga att lyssna in andras behov och i mötet med kunder och huvudmän sätter du alltid dem i fösta rummet. Utpräglad service anda är nödvändig för att våra kunder och huvudmän skall känna sig tillbördigt viktiga och bejakade.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från branschen men det är inget krav. Du har däremot gedigna kunskaper och erfarenhet inom ekonomi och marknadsföring och dokumenterad
administrativ och kommunikativ kompetens. God datorvana är givetvis ett måste och du har adekvat utbildning för tjänsten. Du är flytande i engelska (tal och skrift) och har du dessutom kunskaper i tyska så är det ett klart plus.

Publiceringsdatum
2011-08-14

Dina arbetsuppgifter
Den nye medarbetarens funktion blir i första hand att samordna de olika tjänster och uppdrag som företaget erbjuder. Som VDs högra hand kommer du från första början ha ett stort ansvar
för att alla aktiviteter på företaget fungerar smidigt och utan onödig friktion. Som ekonomisk och administrativ koordinator behöver du vara både flexibel och strukturerad för att på bästa möjliga sätt organisera arbetet på vårt kontor. Som koordinator blir du ansvarig för att alla våra tjänster och uppdrag utförs på ett så bra sätt som möjligt och för att detta ska lyckas krävs det att du från början tar på dig detta ansvar och känner starkt för din position och för alla människor du möter i arbetet.
I tjänsten ingår även planering av det operativa arbetet med våra kunder och huvudmän.
Arbetet är på heltid och du måste vara beredd att kunna resa inom tjänsten.
Tillträde och lön enligt överenskommelse

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Din ansökan skickas via e-post till rekrytering@buhr.se Rekryteringsansvarig Marcus Johanssson Välkommen med din ansökan!
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@buhr.se

Företag
Buhr Agenturer AB

Adress
Buhr Agenturer AB
41101 GÖTEBORG

Kontorsadress
Stampgatan 24

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-802370

Jobbnummer
1002091

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Buhr Agenturer AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Buhr Agenturer AB: