Koordinator kundtjänst - Customer Happiness Team

Sellpy / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sellpy i Stockholm

För att ge våra kunder personlig toppservice, snabb återkoppling och kreativa lösningar behöver vi förstärkning till vårt team på kvällar som sköter om våra kunder - ta chansen att bli en Customer Happiness Associate Coordinator hos oss. Vi erbjuder en roll för dig som föredrar att jobba kväll och vill ge våra kunder service i världsklass!

Rollen innebär att du jobbar söndagar-torsdagar mellan 16:00-23:00.
En tidigare starttid kan eventuellt diskuteras.

Vad är en Koordinator på Sellpy?
Rollen innefattar såväl administrativt arbete, operativ hantering av artiklar i våra processer som kontakt med många andra interna roller på Sellpy och externt utanför bolaget.

I rollen som Koordinator är du en viktig källa i att fånga upp vad våra kunder tycker, tänker och känner om Sellpy som tjänst. Det för att kunders feedback ska kunna resultera i konkreta förbättringsförslag. Du jobbar i vårt kundtjänst-team men kommer jobba några av de sista timmarna själv. I första hand med kommunikationen till våra kunder i form av mail och chatt, men också som trafikledare och kontaktperson för våra Drivers runt om i landet.

Varje kväll har vi ca 5 personer som kör våra bilar i Sverige för hämtning av Sellpypåsar och leverans av orders. För att personerna som kör ska kunna fokusera på körningen agerar du som en stabil punkt med stöttning på distans från kontoret i Frihamnen i Stockholm.

Vidare har du därmed möjlighet att i stor utsträckning påverka Sellpys utveckling framåt som säljtjänst och tech-bolag. Vi ser att du är snabb på tangenterna och det är meriterande om du har god telefon- och mailvana. Du behärskar svenska i både tal och skrift.

Du förväntas

Vara en fena på kommunikation och därmed svara effektivt samt förtroendeingivande på frågor
Ha förmåga att engagerat analysera situationen i ärendet
Ta eget ansvar samt vara med och utveckla dina arbetsuppgifter
Vara vass på att strukturera, skriva och genomföra do-to-lists
Få en kick av att hitta lösningar och överträffa dig själv
Engagera dig och visa intresse för kundresan på Sellpy

Vad kan du vi erbjuda dig?

Stora möjligheter att utvecklas för att växa inom bolaget
Dagliga utmaningar och högt uppsatta mål
Teamwork såväl som individuella arbetsuppgifter där du kommer växa i ansvar
En arbetsplats med många unga och drivna kollegor, där vi tillsammans stolt jobbar för Sellpys spännande framtid som en hållbar köp och sälj-tjänst

Life @ Sellpy

På vårt lager och kontor här i Stockholm är vi ca 250 personer som arbetar hel- och deltid. De flesta är mellan 16-30 år och med det kommer mycket god stämning, högt tempo och lekfullhet.

När du jobbar hos oss kan du räkna med att rutiner, processer och arbetssätt snabbt kan komma att förändras från en vecka till en annan. Vi tycker själva att det är otroligt kul för det tyder på att vi växer och att våra kunder gillar oss.

Är du vår nästa stjärna?

Vi skulle gärna vilja veta mer om dig! I dagsläget söker vi dig som vill jobba med start omgående.

Tillträde: Omgående

Språk: Flytande svenska

Omfattning: Heltid, söndag-torsdag kl: 15:00-23:00.

Starttid kan eventuellt diskuteras.

Körkort är ett plus

Plats: Frihamnen, Stockholm

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-05-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cia

Företag
Sellpy

Adress
Sellpy
Frihamnsgatan 56, Entré 2
11556 Stockholm

Kontorsadress
Frihamnsgatan 56, Entré 2, Stockholm

Jobbnummer
4802710

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sellpy

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sellpy: